Inlägg från: soffipropp1987 |Visa alla inlägg
  • soffipropp1987

BIM Augusti <3

Hej!

Jag hoppar in här i denna tråden. Fick mens idag även om den skulle kommit på måndag. Så mitt bim för augusti blir 1/8. Ska lägga till mig i listan också. Så det blir vårt tredje försök att skaffa ett småsyskon till vår pojke på 4 år.

• soffipropp1987
    LLW skrev 2018-07-08 10:54:45 följande:

-BIM LISTAN-

1/8 soffipropp187, timal89

3/8 LLW

4/8 - sobika, Periksson90

5/8 - eman303, annzi82

6/8 - skrollan94

Mensen kom igår så lägger in mig här istället för juli. Den 2 Augusti ska vi på inskrivning på ivf-kliniken, och mensen är beräknad dagen efter. Har vi tur kan vi börja behandlingen direkt, har vi ännu mer tur slipper vi börja överhuvudtaget. Försök nr 19 med första barnet.

Håller tummarna för att ni ska slippa! Besvikelsen varje månad gör inte saken bättre, man blir ju snarare mer och mer stressad över att det inte ska fungera. Vi gjorde 12 försök med vårt första barn. Är inne på tredje försöket med barn nr 2.
  • soffipropp1987

Fixar till listan lite :)

-BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987, timal89

3/8 - LLW

4/8 - sobika, Periksson90

5/8 - eman303, annzi82, Elsaida

6/8 - skrollan94

• soffipropp1987
    sanfo1 skrev 2018-07-10 10:50:00 följande:

Sanfo1

Jag har ramlat ur listan, så lägger till mig igen

Du måste kopiera listan och lägga in dig, för man kan inte kopiera en ?citering?, du måste alltså skriva det som ett nytt inlägg
  • soffipropp1987
    Timal89 skrev 2018-07-27 16:10:45 följande:

Ni som har bim kommande vecka - har ni känt av några symptom? :)

de enda jag känner annorlunda än tidigare är att hjärtat dunkar tydligt till vänster om naveln. (Men de är inget gravidsymptom..)

Jag vet inte hur lång min cykel är, hade mens 1/7 så tänker testa 8/8 om mensen inte dykt upp =)

Har BIM på onsdag, men jag känner inte efter denna månaden. Så jag tar det som det kommer helt enkelt, slippa stressa över dagar och att tiden går långsamt. Jag märker bog tillslut liksom vad som händer :)
  • soffipropp1987
    louisejohansson skrev 2018-07-31 08:14:30 följande:

Kunde inte låta bli att testa... BIM inte förrän lördag, haha.. vad tror ni? Ser ni oxå? Kan det vara början på en svagt plus?

Ser tyvärr inget på ditt test.

Har själv bim imorgon men tar inte några tester innan för blir bara besviken då och har inte så höga förhoppningar på ett plus.
  • soffipropp1987

Grattis till plusen som har börjat trilla in! Verkar ju lovande för denna månad :)

Själv har jag BIM imorgon och har tänkt att jag inte ska testa innan iallafall, kanske inte ens imorgon heller. Har inga större symptom så jag avvaktar.

• soffipropp1987
    Glädje5 skrev 2018-07-31 16:11:51 följande:

Vi fick missfall förra månaden så jag känner som du att jag kan lika gärna avvakta och testa om man nu klarar det ....

Åh nej! Vet hur det är, fick ett tidigt missfall när vi försökte förra gången. Men usch, såg att du var sjuk också. Du får bara hoppas denna månaden helt enkelt, man vet ju aldrig hur det blir när man behöver ta medicin. Krya på dig <3
Svar på tråden BIM Augusti <3