• lindabinda

BIM Augusti <3

Lägger in mig själv här. Har bim 31/7 eller 1/8 så jag hakar gärna på denna tråd samtidigt som jag kör julitråden. (Gäller att gardera sig :P)

-BIM LISTAN- 

1/8 - soffipropp1987, timal89, lindabinda

2/8 - Esofe, kattblomman

3/8 - LLW 

4/8 - sobika, Periksson90, Neleda

5/8 - eman303, annzi82, Elsaida 

6/8 - skrollan94 Sanfo1 

7/8 - sariiparii ksrg8887

9/8 - månflicka, Jennib

13/8 mammatill2boys 

12/8 - niiskueiti

17/8 Roran1

19/8 Thorax

• lindabinda

Bara några dagar kvar till bim och jag känner verkligen ingenting. Lite ont i ena bröstet. Men det är precis som varje månad. Tänker tillbaka till min förra graviditet och minns inte att jag kände några symtom då heller. Dock är det något i magkänslan som säger att det inte tog sig. Vi får väl se. Tänker att jag väntar in bim och tar test någon dag efter om inte mensen kommit.

• lindabinda

Så, BIM morgon eller onsdag alltså.

Fortfarande känner jag typ ingenting, bara lite spända bröst (precis som vanligt innan mens).

Har dessutom fått lite spottings så jag tror att denna månad är körd.
    Men än finns lite hopp kvar. Har jag inte fått mens innan lördag tar jag test då.

Håller tummarna!

• lindabinda
    Hej tjejer, idag kom mensen på utsatt dag. Så jag flyttar mig till slutet av augusti istället.

BIM LISTAN- 

1/8 - soffipropp1987

2/8 - Esofe, kattblomman, rubie 

3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz, Udde, Periksson90

4/8 - Ardnas89 

5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80, sobika

6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen, ksrg8887 

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86 

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn 

9/8 - månflicka, Canary 

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG 

12/8 - niiskueiti, onlyme86

14/8 - Cajsa278, JosHed 

15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris 

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys

17/8 - Roran1 

18/8 - Kira16 

19/8 - Thorax, amne18 

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, BragoP

24/8- AnonymAB 

28/8 - Issari

30/8 - lindabinda

PLUS + LISTAN

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)

30/7 - natalieljung BIM-2 

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4
  • lindabinda

Grattis till alla plussen!

Här sitter jag och är så förvirrad.
    Min kropp är normalt som en klocka, nu verkar den ha fått fnatt...

Jag hade ägglossning onsdag förra veckan. och idag när jag går på toa så får jag en rosa/röd flytning, ganska kraftig nästan så att jag tror att det är mensen som kommer... men den ska ju inte komma fören om 7-8 dagar. 

Jag brukar ha spottings ca 2 dagar innan mens (dock är dessa lite mindre än den "blödning" jag fick idag). Men förra månaden fick jag spottings redan 5 dagar innan mens. Och nu kan det vara så att jag fått detta ännu tidigare. Så förvirrande.

Men så har man ju hört om det där med nidblödning och tänker att hoppas hoppas det är en sån. fick inte det med mitt första barn, men alla gånger är ju olika.
    Kan inte ni som har erfarenhet av nidblödning berätta om den för mig, när ni fick den hur länge den varade osv?

Tack!

• lindabinda

Oj så många positiva test! Hur kul som hest.

Jag hoppas jag också kan joina snart.
    Är nu övertygad om att det var en nidis jag fick igår, för efter det har det inte alls kommit något mer blodblandat. Så konstig känsla att gå runt och tro att man är gravid men att det är för tidigt för att veta. Tror att jag testar i början av nästa vecka, då borde ju hcg nivån ha stigit tillräckligt. Så spännande, hoppas hoppas hoppas.

Svar på tråden BIM Augusti <3