BIM Augusti <3
Mensen kom iförrgår så bim i augusti är 22e.
Märkt att vi ej prickar in ägglossningen så bra, går via en app. Man får mysa till det oftare kanske .. i augusti blir det försök 4.
Hänger på i tråden. Lycka till alla
Mensen kom iförrgår så bim i augusti är 22e.
Märkt att vi ej prickar in ägglossningen så bra, går via en app. Man får mysa till det oftare kanske .. i augusti blir det försök 4.
Hänger på i tråden. Lycka till alla
Hej :)
Inte skrivit så mkt i tråden men läser så mycket jag hinner.
Jag och min man har försökt sedan april, ännu inget plus. Denna månad känns de som vi prickat ägglossning iaf. Man får se:)
Bim på fredag!! Illamående och mkt flytningar, men vet inte om de är tecken på graviditet?
Vårat femte försök. Vill ha ett plus!<3
Roligt att många fått sitt plus här i tråden! Hoppas på fler:)
Bim på fredag, så kommer inte mensen så testar jag på söndag morgon..
Känner mig inte gravid, har inga symptom just nu, så tror att man får försöka igen i september... hur går de för alla?
Så många som plussat! Helt otroligt. Grattis till er <3
Jag har bim imorgon. Jag har inga symptom alls, så de känns inte jättehoppfullt faktiskt. För väl brukar man känna lite symptom om man blivit gravid..?
Bim+2
Mensvärk hela helgen men ingen mens i sikte.
Tog ett test igår vilket visade inte gravid, så troligtvis är det ju inget denna månad utan de får bli nya tag i september.. lycka till alla andra och grattis ni som plussat!!!
Inget tecken på varken mens eller graviditet. Är på bim+2.
Blir lite fundersam. Mensen brukar inte va sen, har alltid regelbunden mens. Ni som plussat hur har ni känt er?
Vill ju så gärna, men förstår ju att jag troligtvis bara stressar kroppen .