• Hjärtat80

BIM Augusti <3

Hoppar in här! Har beräknad mens 5/8. Försöker med 3:e barnet (den yngsta är 8). 1:a barnet kom till via IVF och det 2:a naturligt. Önskar inget hellre än en 3:a nu men månaderna går....

Har fått väldans mkt PMS sista månaderna med ömmande bröst, mensvärk (har även endometrios som jag känner av som mensvärk ibland), illamående och humörsvängningar från äl till mens så varje månad börjar med hopp för att sedan avslutas i besvikelse.

• Hjärtat80

-BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987, lindabinda, Issari

2/8 - Esofe, kattblomman, rubie

3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz

3/8 - Udde

4/8 - sobika, Periksson90, Danielsson21, Ardnas89

5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80

6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen, ksrg8887

7/8 - Jennib, Neleda

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn

9/8 - månflicka, Canary

11/8 - Tessaloniki, belletristik

12/8 - niiskueiti

13/8 - mammatill2boys

14/8 - Cajsa278, JosHed

15/8 - lyckligast80

17/8 - Roran1

18/8 - Kira16

19/8 - Thorax, amne18

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90

24/8- AnonymAB

• Hjärtat80
    Jahajaa skrev 2018-07-29 07:58:09 följande:

Ömma och svullna bröst och ett dåligt humör ;)

Har det varje månad men man kan ju hoppas på att det den här månaden beror på något annat än pms :)

Jag överväger att söka läkare och få ngt antidepressivt för jag vet inte hur långe jag pallar att ha det såhär. Hade ju dock hoppats på ett plus så jag slapp :-/

Vad har du för symptom nu? Bim?
  • Hjärtat80
    Jahajaa skrev 2018-07-30 09:40:48 följande:

Testar att lägga in en bild här, men jag brukar aldrig lyckas.. tror iaf att jag testade positivt i morse :D vad tror ni? (Om ni ser bilden)

Helt klart ett streck (alltså två) Grattis!!!!

Har du gjort ngt mer?
  • Hjärtat80
    Jahajaa skrev 2018-07-30 18:55:31 följande:

Ja, jag köpte ett clearblue som jag tänkte ta imorgon, men kunde inte vänta.. :D det blev också positivt, så jag testade med ett test till från testlagret och det blev ett streck där med, så nu tror jag på det :D känns ju inte som att man lyckas få tre stycken spökstreck

Åh, vad roligt!!! Grattis igen
  • Hjärtat80
    mammatill2boys skrev 2018-07-31 17:06:23 följande:

Äntligen positivt ÄL-test!!! För det är det väl?

Jepp! Ser väldigt pos ut Kör på :-P
  • Hjärtat80

Jahopp, äl ca +11 och en liten brun/blodförgiftning flytning. Nid eller tidig mens? Bara vänta och se. Suck.....

• Hjärtat80

Fick igår en liiiiten brun flytning på äl +11 el 12. Imorse kom rent blod (bara lite) på pappret och sen har jag haft lite bruna flytningar på pappret vid toabesök. Brösten har även tilltagit i ömhet och värker nästan nu invändigt (svårt att förklara). Jag har oxå lite mensvärk då och då och lätt illamående som kommer och går. Bim är på sön. Kan det vara en nidblödning eller är det mensen som är på g tror ni? (Blir tokig på alla PMS-symtom men sån här ?blödning? har jag aldrig fått 1 vecka innan mensstart förut)

Svar på tråden BIM Augusti <3