BIM Augusti <3
Jag har hört att det kan ta upp emot ett år.. innan dess får man nog ingen hjälp. Några månader ska tydligen va ganska normalt. Men verkar som jag äntligen slutat att blöda dom äckliga ?flytningarna?.
Tror faktiskt inte man får nån hjälp nu för kroppen kan ta tid på sig tyvärr. Frustrerande.. jag hade planerat bli gravid senast i september så slutade därför innan midsommar.
Jag slutade med mina cerazette 1 januari i år, fick en mens på 6 dagar i februari, sen har det varit helt tyst fram till maj, då jag igen fick en mens på 6 dagar. Efter det - ingenting. Har blivit så nojig över detta så jag har kört med ältest och fick positivt utslag tre dagar i rad med start 11 juli.. men sen fick jag positivt utslag igen, denna gång i fem dagar i rad med start den 21 juli.. Suck, är så less på min röriga kropp. Har testat med cb digitalt ägglossningstest så man får tydliga svar. Ska till gyn i augusti för undersökning, om inte mens eller plus kommit innan dess. Men om mensen nu kommer - vad är det som säger till den inte kommer hålla sig borta i tre månader igen? Sabla p-piller, de borde vara bättre på att informera om eventuella bieffekter...