• natalieljung

BIM Augusti <3

Timal89 skrev 2018-07-27 16:10:45 följande:

Ni som har bim kommande vecka - har ni känt av några symptom? :)

de enda jag känner annorlunda än tidigare är att hjärtat dunkar tydligt till vänster om naveln. (Men de är inget gravidsymptom..)

Jag vet inte hur lång min cykel är, hade mens 1/7 så tänker testa 8/8 om mensen inte dykt upp =)

Har bim nästa vecka, vet inte om det är något symtom men sen en vecka sen tillbaka så har jag haft problem med magknip & uppsvälld mage / gaser. Vet inte riktigt om det har att göra med att jag är utomlands och maten, men kan inte riktigt koppla det till någon speciell mat.

Sen har jag mensvärk till och från sen kanske 4-5 dagar tillbaka, men kan lika väl vara så att mensen kommer snart :P 
  • natalieljung
    Esofe skrev 2018-07-30 07:18:37 följande:

ÄL+12, BIM-3 och symptomen fortsätter. knip i äggstockarna, ömma bröstvårtor, uppblåst mage, gasig mage, molvärk, smått illamående.

Tog en RFSU sticka nyss som visade blankt, men efter 5min blev det strömavbrott så fick inte se mer av den haha. Men nu känner jag mig helt nere, sådana här symptom går inte att inbilla sig, särskilt inte när man vill vika sig av smärta eller inte kan nudda vid något med varken bröst eller mage utan att det "sticker till".

BIM på torsdag, är mensen inte kommen innan helgen får det bli ett test då också...

åh, men vänta till bim i alla fall eller någon dag efter. Förstår att det är jobbigt att vänta men håll ut :D 

Är du uppblåst i magen hela tiden?
  • natalieljung

Hej kompisar! Här är en till som har fått ett positivt test.

Gjorde ett igår efm som visade ett svagare streck (dock positivt) men vågade inte riktigt tro på det till 100% haha men nu tror jag minsann jag vågar! :)

Mina symtom: ca en vecka efter äl fick jag magknip (skrivit det innan) i den övredelen av magen. Har blivit uppsvälld som en ballong och otroligt gasig. Samt lite lättare mensvärk lite då och då sen en vecka tillbaka (inte så mycket längre). & pytte lite ömma bröst sen en vecka tillbaka men trodde det skulle kännas mer i dom :P

• natalieljung

Glömde lägga till mig på listan, nu är det gjort. Tack för alla fina grattis & håller tummarna för er alla. 

BIM LISTAN- 

1/8 - soffipropp1987, lindabinda 

2/8 - Esofe, kattblomman, rubie 

3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz, Udde, Periksson90

4/8 - Ardnas89 

5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80, sobika

6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen, ksrg8887 

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86 

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn 

9/8 - månflicka, Canary 

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG 

12/8 - niiskueiti, onlyme86

13/8 - mammatill2boys 

14/8 - Cajsa278, JosHed 

15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris 

16/8 - Blåstjärna

17/8 - Roran1 

18/8 - Kira16 

19/8 - Thorax, amne18 

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, BragoP

24/8- AnonymAB 

28/8 - Issari

PLUS + LISTAN

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)

30/7 - natalieljung BIM-2 

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4

• natalieljung
    Jagerika skrev 2018-08-20 07:17:34 följande:

Inatt drömde jag att jag plussade, aldrig gjort förut så var tvungen att testa! Är på ÄL+12 och BIM-4, men negativt test. Är det kört då? :/

Har haft molande värk sedan ÄL och idag har jag lite ont i ryggen också. Ni som plussat, vilka symtom har ni haft?

Symtom som jag hade några dagar INNAN jag plussade (plussa på BIM) var att jag kissade 2-3 gånger varje natt, lite lite ömma bröst men typ under & sidan av bröstet vilket jag aldrig har annars och framförallt jävligt gasig och uppsvälld och lite lätt mensvärk så trodde hela tiden att mensen skulle komma. Men det där kan ju skilja sig åt supermycket :P 
Svar på tråden BIM Augusti <3