BIM Augusti <3
Hänger på här.. blev gravid men fick missfall i vecka 6 i maj iår.. har ett barn sen tidigare.. BIM 4/8
Hänger på här.. blev gravid men fick missfall i vecka 6 i maj iår.. har ett barn sen tidigare.. BIM 4/8
Kunde inte låta bli att testa... BIM inte förrän lördag, haha.. vad tror ni? Ser ni oxå? Kan det vara början på en svagt plus?
Visst var det positivt igår mitt svaga test :D imorse på BIM -4 vaknade jag av att jag var tvungen o springa på toa, hängde där ett bra tag men kräket kom aldrig men illamåendet släpper inte. Tog nytt test :D
Grattis!! :D
Grattis!
Någon här som plussat som haft MF tidigare? Jag är i v.7 nu med andra barnet och fick MF i maj iår i v.6, är nu så nojig att gå på toa och få rosa på pappret igen då det började så förra gången :(
Japp.. hade ett MA i okt förra året och har nu precis plussat. Är så nervös att jag få ett igen.. vet inte om jag skulle fixa att eventuellt försöka i närmare ett år till innan plus. Samtidigt kan man inte gå och vara orolig hela tiden så jag försöker att tänka positivt även om oron finns där!
Hej,
Grattis till er alla som har plusat! :):)
Hur många månader försökte ni, samt gjorde ni ?något? annorlunda den här gången? Vill så gärna lyckas. Har bim i september! Kom gärna med tips :):)
De upptäcktes i v 12 och fostret var då i v 7. Jag betalade för ett privat ultraljud då vi år 2017 inte fick det i v 12 där jag bor utan först i v 18. De var riktigt tur för bm menade att jag, trots att fostret varit ?död? i närmare 5 veckor, hade väldigt höga hormoner då min kropp inte förstod att det var ett missfall. Hon sa att de kunde ha blivit så att vi fått reda på det först i v 18 på ultraljudet. Så denna gång kommer jag att betala för ett ultraljud i v 8 för att se om ett hjärta slår. Sen går jag på de ?vanliga? ultraljuden.
Ha vi håller tummarna! <3
Jag har bokat in ett i v.9 (8+3). Dags den 5/7 :D
Grattis till alla plus och heja er som får det inom kort :D
Imorgon ska jag på VUL (v.7+3), hoppas såååå att det ser bra ut. Någon här som varit på det denna tid?
Då har man varit på VUL. Allt såg bra ut, blev tillbakaflyttad en dag så v.8 (7+2). Dock kunde inte gynekologen utesluta en tvillinggraviditet. :O han menade på att han enbart sett en så tjock kant på gulesäcken i flerbördsgraviditeter :O Han sa att det är vanligt att missa en tvilling såhär tidigt och han fnissade väldigt och tyckte det skulle bli spännande inför nästa UL.