• minimera

BIM Augusti <3

Hoppar in i tråden jag med :)

Fick missfall 25/7 och slutade blöda i måndags. Tänkte att ägglossningen kommer ske ca 14 dagar efter första blödningsdagen, men jag hade ägglossning igår redan. Vet inte alls när bim är men borde vara runt 16-17/8. Ska bli spännande och se om det tar sig på en gång eller hur det kommer gå :)

• minimera

Någon här som blivit gravid direkt efter ett mf? Vad hade ni för symtom andra gången?

Jag tog ur min spiral i början på maj, plussade 16/7 men fick mf 25/7. Blödde i ca en vecka och hade tydliga äl-symtom 2-3/8. Jag borde då ha bim runt 16-17/8. Nu mår jag som jag gjorde innan jag plussade och jag blir knäpp av detta! Borde inte känna något alls pga för tidigt, så antagligen är det kroppen som spökar. Eller kan det vara så att kroppen redan är igång pga tidigare grav med hormoner som inte helt gått ur kroppen och då ger symtom tidigt? Blir som sagt knäpp av detta :p

• minimera

Denna jobbiga väntan på bim. Mår som jag mådde innan jag plussade tidigare i somras, men jag kan inte avgöra om det är ren inbillning eller om det faktiskt är så. Känner efter hela tiden och jag blir knäpp av det. Nästan bra att jag börjar jobba igen på tisdag så jag får annat att tänka på!

• minimera

Haft molvärk och illamående som kommer och går hela sagen. Tog ett gravtest nyss. Tokblankt såklart. Hade bestämt mig för att vänta till torsdag, men kunde inte vänta och nu känns allt skit. Bim -4-5 så det är många dagar kvar så det kan ändras, vilket jag hoppas det gör men är nästan tortyr att gå runt och vänta. Är jag inte gravid nu så kommer jag bli mer ledsen och besviken är själva missfallet känns det som.

• minimera

Trodde jag fick mens imorse pga lite ljusbrunt när jag torkade mig, men har inte blivit något mer. Nidblödning? Är på ca äl+10. Har mått konstigt senaste veckan men mår som vanligt idag, har knappt ömma bröst längre. Kroppen alltså!

Svar på tråden BIM Augusti <3