• EmmalinneaS

BIM Augusti <3

Hej, lägger också in mig i listan. Tror att bim blir runt den 22/8, men vet egentligen inte alls. Allt tyder på att ÄL uteblev i juli vilket gör det svårare att räkna fram bim, tycker jag.

Gissar på att nästa ÄL kommer nu i nästa vecka, så är taggad på det. Blev riktigt less och besviken när testen var negativa och mensen uteblev i slutet av juli. Men det är bara att köra på, vill ju så gärna ha ett plus. Min man börjar också verkligen längta nu, han var inte alls lika taggad i januari när vi bestämde oss för att börja försöka seriöst.

Det är så kul att följa er andra och hoppas såklart på att plus för oss alla

• EmmalinneaS

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987

2/8 - kattblomman, rubie

3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90

4/8 - Ardnas89

5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, 081119, tinz

6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre

9/8 - månflicka, Canary,

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG

12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91

14/8 - Cajsa278, JosHed, Elsaida

15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys

17/8 - Roran1, Tiolina

18/8 - Kira16

19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan

22/8 - EmmalinneaS

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, BragoP

24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS

26/8 Sararebecca

28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika

29/8 Pahm

30/8 - lindablinda, MammaKA

31/8 Sariiparii, timal89, Esofe

PLUS + LISTAN

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)

30/7 - natalieljung BIM-2

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4

2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1

• EmmalinneaS

Vaknade med illamående idag, vilket är ett riktigt gott tecken. Det brukar betyda att min ÄL är på ingång. Den uteblev i juli så det känns jätteskönt att den kommer nu igen, och ungefär när jag räknade med att den skulle komma också. Tror mitt bim blir lite senare än vad som står i listan, men äntligen kan vi försöka igen. Blev riktigt deppig när jag insåg att det inte var någon äl i juli. Känns som en bortslösad månad.

Jättekul med så många plus redan, tänk om augusti fortsätter så med plus till oss alla

• EmmalinneaS

Grattis till alla plus. Själv fick jag mens idag så lämnar denna tråd. Har fått ordentligt oregelbunden cykel nu, den förra var 50 dagar.. Det är så segt med lång och oregelbunden, men hoppas att det bara är en biverkning efter cerazette och att det återgår till ca 32 dagar igen. Fast mest av allt vill man ju ha ett plus :D

Hoppas att jag inte behöver se så många av er i september tråden <3

• EmmalinneaS
    Vicki89 skrev 2018-08-09 20:45:10 följande:

Jag brukar också ha oregelbunden cykel, ungefär så som du beskriver, jag gick och kollade upp det och det visade sig att jag hade PCO. Har nu fått medicin för att få regelbundna cykler. Vet inte om du brukar ha oregelbundna cykler eller om det är ett undantag nu, eller så kan du ha kollat upp det du också. Men kan tipsa om att gå till en gynekolog om det brukar vara långt emellan ägglossningarna, för det kan vara PCO och då finns hjälp att få. Är så frustrerande att behöva vänta så länge på att ens få försöka bli gravid, jag vet hur det är... Alla de andra symptomen som står att läsa när man googlar PCO stämmer inte in på alla, jag är normalviktig och har inga andra symptom än oregelbundna cykler. Lycka till med allt!

Jag vill tro att det är pga pillerstopp, vill minnas att jag hade regelbunden innan piller. Det är dock 9 år sen, så mins inte riktigt. Fortsätter det såhär så ska jag nog absolut undersöka om det är något fel. Har ingen riktig koll på POC. Ska inte googla heller, då kommer jag bara överanalysera allt.

Tack, och lycka till du med <3
Svar på tråden BIM Augusti <3