BIM Augusti <3
Hej! Hoppar in här. Har BIM om 3 dagar (6/8) men har inte allt för höga förhoppningar. I maj fick vi MA i vecka 18, så detta är första försöket efter det. Men hoppet är det sista som lämnar människan, typ ^^
Hej! Hoppar in här. Har BIM om 3 dagar (6/8) men har inte allt för höga förhoppningar. I maj fick vi MA i vecka 18, så detta är första försöket efter det. Men hoppet är det sista som lämnar människan, typ ^^
Kunde inte hålla mig från att testa idag (BIM-1) men det var det blankaste test jag någonsin skådat. Finns ju en liten chans fortfarande såklart, men vill mest pysa ur mig frustrationen här i ett ?safe place?.
*pyyyyyyys*
Hej,
Bim idag men ökade flytningar istället för blödning, vattniga flytningar blandat med tjocka vita..
Lite molvärk och ömma bröst som vanligtvis avtar nån dag innan men nu sitter det i.
Men såklart negativt på gravtest haha, men hoppet är kvar så länge inte mensen kommer! <3
Testade imorse. Blev typ bländad av hur blankt testet var.
Jag skojar inte nu, har varit på toa 5 gånger idag på jobbet sen kl 08 bara för att kolla om det kommit nån jäkla mens. Friskt :'')
Sitter mest och klagar till en tjejkompis på messenger över hur mensen säkert bara lurar mig och ger mig falska förhoppningar och sen kommer om 1-2 dagar. Bazinga.
Ja gud, "håll mig inte på sträckbänken!"
Har haft klena känningar ett par dagar nu. Som att det står och väger på tröskeln. När jag får mensvärk så brukar det dra igång med full kraft samtidigt som mensen kommer, ungefär.
Inget än... räknar ner sekunderna tills nästa gång det är rimligt att kontrollera.
Har som "tur väl är" inte råd med massa tester den här månaden så har inget val annat än att ta det lugnt med testandet. Annars hade jag nog gått bananas.
Men åååååh. BIM+1, ingen mens, inget plus.
Kan det inte bara lysa en lampa eller nåt så man vet?