BIM Augusti <3
Ledsen...
Idag träffade jag på en arbetsbekant... (Lägg verkligen märke till BEKANT).
Han tog mig på min mage och sa, "ojdå, det är kanske bara någon som ätit lite för mycket..."
Blev så jävla ledsen.. Hade ju önskat att jag kunde säga att nej, det är inte fett, det är bebis... men nej, istället ska man gå och må dåligt för att man gått upp några kilo.
Har alltid varit smal, men senaste månaderna har jag liksom fått fett på magen, och förstår inte varför. Äter och motionerar precis som innan.
Oavsett, hur kan man ens säga en sådan sak? Blev så ställd att jag inte hann ryta ifrån innan han snabbt lämnat byggnaden. Detta är dessutom andra gången det händer (Annan person förra gången).
Ja, inte nog med att man är ledsen för att inte plusset kommer, nu ska man dessutom vara ledsen för att folk tycker jag är tjock.
Fy farao alltså....
Sedan jag slutade med mina p-piller för ett halvår sedan så har jag gått upp i vikt, jag försökte komma på varför för jag har inte ätit mer onyttigt än innan men så slog det mig att jag faktiskt blivit mer hungrig vid pms. Alltså vrålhungrig så jag har ätit större portioner än tidigare och det måste vara boven för mig. Kanske kan det vara en liknande förklaring för dig? Men oavsett så borde det vara dödstraff på sådana kommentarer. Skäms på den personen!