Inlägg från: Heartbreakdown |Visa alla inlägg
  • Heartbreakdown

BIM Augusti <3

Hoppar in här jag med. Har lyckats övertala gubben efter ett x antal år till ett syskon så jag drog spiralen i våras. Vi är inne på försök 5 ev. Lite osäkert när exakt min mens drog igång. Har ett barn sen innan på 6 år vilket tog oss nästan 2 år att bli gravida med. Denna gång har vi väl lite bättre förutsättningar då jag inte röker längre vilket jag gjorde under tiden vi försökte bli gravid då sen var jag mer överviktig då än vad jag är nu så jag hoppas ju innerligt att detta ska gå fortare, dock blir man ju äldre ????.

Misstänker att jag hade ÄL kring 26/7 då det drog lite i äggstocken och fick en tempstegring dagen efter. Denna månad är första gången jag tempar, har dock ingen termometer med 2 decimaler. Min temp har väl legat ca 0.4 grader högre efter ÄL men fick en dipp 4 dagar efter ÄL med 0.4 grader som sedan ökade igen dagen efter. Sen ca 1 vecka efter ÄL fick jag en stegring 1.4 grad mot kvällen och kände mig febrig och hade frossa, detta gav dock med sig till morgonen efter.

Symtom kort efter ÄL är förstoppning, uppblåst och gasig, molvärk mer eller mindre konstant ovanför vänster ljumske kring äggstocken/äggledaren. Ibland lätt ilande känsla i tjejmagen men har bara haft så någon enstaka gång, ilande värk i svanken, kissar oftare, har vid något tillfälle blivit åksjuk vilket jag sällan blir och kan bli illamående efter att jag har ätit.

Testade idag bara för skoj skull som självklart var negativt och intalar mig nu att det är förstoppningen som trycker på min urinblåsa och gör att det momer och har sig i ljumsken och ilande värken i ryggen intalar ja mig att det beror på min ryggproblematik som för övrigt egentligen känns ovanför den ilande värken ???? Vet att det är för tidigt att testa. Grattis i övrigt till er som plussat, har försökt läsa igenom tråden men det är så många inlägg ????

BIM LISTAN- 

1/8 - soffipropp1987 

2/8 - kattblomman 

3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90 

4/8 - Ardnas89, Moall 

5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, 081119, tinz 

6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul 

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86 

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre 

9/8 - månflicka, 

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG Heartbreakdown

12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91 

14/8 - Cajsa278, JosHed, Elsaida 

15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris 

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys 

17/8 - Roran1, Tiolina 

18/8 - Kira16 

19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan, korvstroganoff 

22/8 - EmmalinneaS, Jevi87

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, BragoP 

24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS , Jagerika 

26/8 Sararebecca 

28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary 

29/8 Pahm 

30/8 - lindablinda, MammaKA 

31/8 Sariiparii, timal89, Esofe 

PLUS + LISTAN 

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9) 

30/7 - natalieljung BIM-2 

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4 

2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1 

4/8 - rubie BIM + 2 

5/8 - ellie86 ÄL+11 BIM-2

• Heartbreakdown

Tempen dippade lite imorse så det är bara att invänta tant röd nu, ska väl egentligen komma den 11/8 men lär väl kanske komma tidigare nu?

Hur lång tid kan det ta tills mensen kommer igång efter att tempen börjat gå ner?

• Heartbreakdown
    iERR skrev 2018-08-09 12:36:56 följande:

Jag och sambon är oense, jag tycker mig se ett streck men han hävdar det motsatta. Ser ni något eller inbillar jag mig bara?

I mina ögon ser det positivt ut :)
  • Heartbreakdown
    iERR skrev 2018-08-09 12:36:56 följande:

Jag och sambon är oense, jag tycker mig se ett streck men han hävdar det motsatta. Ser ni något eller inbillar jag mig bara?

I mina ögon ser det positivt ut :)
  • Heartbreakdown
    iERR skrev 2018-08-09 17:42:41 följande:

Kunde inte hålla mig så åkte och köpte ett digitalt test, och det visade positivt. Äntligen!!!!

Grattis du får överraska karln din nu ;)
Svar på tråden BIM Augusti <3