• Vicki89

BIM Augusti <3

Jag hoppar in här också. Sista försöket innan vi börjar med IVF, så nu hoppas jag verkligen...

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987

2/8 - kattblomman

3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90

4/8 - Ardnas89, Moall

5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, tinz

6/8 - skrollan94 Sanfo1, ksrg8887, Solgul

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86, missgeting

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre

9/8 - månflicka,

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG Heartbreakdown, Kira16

12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91, kstadtjej87

14/8 - Cajsa278, JosHed, Elsaida

15/8 - lyckligast80, sandrasalazaris, Yemkela

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys

17/8 - Roran1, Tiolina

19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan, korvstroganoff

22/8 - EmmalinneaS, Jevi87

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, BragoP

24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS , Jagerika, NiMi, Vicki89

26/8 Sararebecca

28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary

29/8 Pahm

30/8 - lindablinda, MammaKA

31/8 Sariiparii, timal89, Esofe

PLUS + LISTAN

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)

30/7 - natalieljung BIM-2

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4

2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1

4/8 - rubie BIM + 2

5/8 - ellie86 ÄL+11 BIM-2

7/8 - missgeting äl +14, Bim +-0[/quote]

• Vicki89
    EmmalinneaS skrev 2018-08-09 16:40:39 följande:

Grattis till alla plus. Själv fick jag mens idag så lämnar denna tråd. Har fått ordentligt oregelbunden cykel nu, den förra var 50 dagar.. Det är så segt med lång och oregelbunden, men hoppas att det bara är en biverkning efter cerazette och att det återgår till ca 32 dagar igen. Fast mest av allt vill man ju ha ett plus :D

Hoppas att jag inte behöver se så många av er i september tråden <3

Jag brukar också ha oregelbunden cykel, ungefär så som du beskriver, jag gick och kollade upp det och det visade sig att jag hade PCO. Har nu fått medicin för att få regelbundna cykler. Vet inte om du brukar ha oregelbundna cykler eller om det är ett undantag nu, eller så kan du ha kollat upp det du också. Men kan tipsa om att gå till en gynekolog om det brukar vara långt emellan ägglossningarna, för det kan vara PCO och då finns hjälp att få. Är så frustrerande att behöva vänta så länge på att ens få försöka bli gravid, jag vet hur det är... Alla de andra symptomen som står att läsa när man googlar PCO stämmer inte in på alla, jag är normalviktig och har inga andra symptom än oregelbundna cykler. Lycka till med allt!
  • Vicki89
    EmmalinneaS skrev 2018-08-09 21:21:56 följande:

Jag vill tro att det är pga pillerstopp, vill minnas att jag hade regelbunden innan piller. Det är dock 9 år sen, så mins inte riktigt. Fortsätter det såhär så ska jag nog absolut undersöka om det är något fel. Har ingen riktig koll på POC. Ska inte googla heller, då kommer jag bara överanalysera allt.

Tack, och lycka till du med <3

Nej, gör inte det. Har du haft regelbunden mens innan är det säkert inte det! :)
  • Vicki89

JAG HAR PRECIS PLUSSAT!

Kan inte fatta det, känns så overkligt! Snälla, snälla stanna därinne! Har försökt så länge... Så mycket tankar och känslor i huvudet idag, en fantastisk känsla men jag vågar inte riktigt tro på det än.

Jag har inte känt någonting alls, ingen värk, inget illamående, ingenting. Jag har haft ömma bröst men det har jag alltid innan mens. Det enda som har skiljt den här månaden från de andra är att jag har haft så lätt att gråta, har börjat gråta utan anledning flera gånger, men trodde bara att det vara att jag hade värre PMS än vanligt.

Stort lycka till alla andra som väntar och kämpar, hade nästan börjat tro att det aldrig skulle hända mig men plötsligt händer det!

Svar på tråden BIM Augusti <3