• Alltidvi

BIM Augusti <3

Stort grattis wiihoo :) <3

vad är det för test? Har aldrig sett rosa graviditetstest bara ÄL test som e rosa, jag ÄLSKAR rosa så måste givetvis köpa dom gravtesten hihi

Thorax skrev 2018-08-09 06:23:10 följande:

Kan placera mig i BF gruppen :D kunde inte hålla mig då jag haft den starka gravidkänslan.

6e försöket. Äl+8 bim -10

Om de var Conceive plus gel, uteslutning av transfetter och socker eller att vi hade sex enbart på ÄL dagen får vara osagt. Nu är vi här äntligen.

• Alltidvi
    Thorax skrev 2018-08-09 07:33:38 följande:

Tack så mycket :)Tack, nu ska jag bara hitta nåt kul sätt att berätta för mannen :)Tack, känns sjukt overkligt. Trodde vi skulle hålla på nåt år liksomHaha lite så, vart tackad av en till våg av illamående imorse :DKänns helt sjukt, var så hårt inställd på negativt. Ska sprida gravidstoft mot trådens håll <3 nu är det din tur :)Tack :) babyplan har rosa :)

Detta är ÄL test, men de funkar likadant. Ville inte slösa mitt digitala ifall de var negativt. Så den tar jag imorgon :)

Ah okej :)

Vill inte va elak o förstöra ngt men ÄL test kan visa positivt när det närmar sig mens också men jag håller tummarna att gravtest ger positivt och det är därför SU fick detta på ÄL test :) <3
  • Alltidvi

[quote=78949835][quote-nick]Alltidvi skrev 2018-08-09 07:56:54 följande:[/quote-nick]Ah okej :)

Vill inte va elak o förstöra ngt men ÄL test kan visa positivt när det närmar sig mens också men jag håller tummarna att gravtest ger positivt och det är därför SU fick detta på ÄL test :)

Jag gjorde ÄL test då min mens va sen 2 dagar o det va super positivt, test strecket va starkare än kontroll strecket precis som när man får positivt ÄL. Men oh gravtest o negativt o dagen efter kom mensen :( så himla besviken men som jag skrev hoppas på annat resultat för dig :)

• Alltidvi
    Thorax skrev 2018-08-09 10:05:46 följande:

Men gulliga du <3 tack på mycket. Jag blir också så himla glad när de kommer plus, lite extra för de som kämpat länge.Det är inte mensen de reagerar på, de är att många har äl även vid mens. Så det är jag medveten om.

Men jag känner min cykel alldeles för väl så hade väl inte ens behövt test då jag vetat länge men vägrat tro på de. Har inga menssmärtor jag alltid får en vecka innan, inget pms, ingen trötthet. Däremot växtvärk, extremt illamående, yrsel sen 4 dagar nu, och överdrivet glad som jag av någon outgrundlig anledning blir av gravidhormoner, och den där starka gravidkänslan som aldrig slår fel.

Så är ingen tvekan om de :)Tack så mycket :)Sån glädje, tack så mycket :)Ja dig minns jag :)

Så tråkigt, men de säger de är lättare att bli gravid när hormonerna är kvar i kroppen så håller tummarna för sig nu :)Ja gör de, vore så kul ju <3

Ooh så mysigt, så glad för din skull :)

Mena ju inget illa hoppas du förstår d :)
Svar på tråden BIM Augusti <3