• Omstart2019

BIM Augusti <3

Timal89 skrev 2018-08-09 19:13:12 följande:

Jag har tagit tre test. Kan inte få blankare resultat så behöver inte testa igen. Har försökt googla om mensen kan utebli men hittade ingen vidare info. Får se vad som händer i slutet av augusti. Om de blir en riktigt mens (eller plus!!) annars får jag ta tag i det o forska djupare.

Har du testat nå mer?

Mensen kan utebli, inte minst vid stress. Om jag kollar tillbaka på senaste två åren så har jag haft tre cykler på 59-67 dagar (dvs överhoppad mens antar jag).
  • Omstart2019
    Smulis87 skrev 2018-08-09 19:18:38 följande:

Hjälp! BIM-1

Har testat med RFSU testa tidigt några gånger och det har gått från skugga till svagt streck. Tog detta nyss eftersom jag inte kunde kontrollera mig själv och det var starkare än imorse trots att det inte var koncentrerat urin, på riktigt är det utan tvekan i färg men ser lite grått ut på bilden. DOCK så visade Lloyds apoteks egna tidiga test NADA och CB Early ett svaaagt streck (med samma urin). Vad tror ni? Får snart ett sammanbrott av stressen kring att tro att det är något men inte få det bekräftat. Har köpt digitalt men vill inte slösa bort det ännu eftersom de andra testen inte visade lika mycket.

Ser ut som ett plus, grattis!
  • Omstart2019
    hejpadig88 skrev 2018-08-10 21:37:36 följande:

Hej! Vill gärna hoppa in i tråden :) har precis börjat försöka med clearblue ÄL-test...

någon som har erfarenhet av detta? Hur länge dröjde det innan ni gick från blinkande till fast? 

Imorse fick jag blinkande gubbe för första gången... är ensam hemma så vill inte få fast gubbe imorgon...så spännande detta :D 

Jag kör med dem för första gången denna månaden! Är på tredje dagen med blinkande men börjar känna som att ägglossningen är på g. Så hoppas på imorgon eller övermorgon.
  • Omstart2019
    Alllleee skrev 2018-08-13 21:31:49 följande:

Hej! Ny här då :)

Åhh ja längtar verkligen efter bebis.

Sist jag hade mens var den 2 juli... alltså ett tag sedan. Har längre cykel men brukar får mens ca 6 veckan efter första mensdag. Inte dröjt så pass som nu.

Testat mig med någon dag i mellan men visar inget. Ja en dag tyckte jag att jag såg ett streck men idag köpte jag clearblue vecko indikator men inget.. Är det något fel på mig eller vad händer? Man blir så besviken och ledsen. Och nu blir jag orolig också. Äl var väl beräknad mellan den 24-27 och vi var ju aktiva då så att säga.

Har humörsvängningar som tusan, konstig molnande smärtor i magen, illamående ibland, men ja, inget +... :(

Förlåt för mitt långa meddelade men måste få skriva av mig...

Du kanske har ägglossning först nu, och därför känner symtom? Mensen kan ju hoppa över en månad. Sen är min egna erfarenhet att om man känner efter för mycket så känner man av symtom som man inte känt förut. ????
Svar på tråden BIM Augusti <3