• AngelicaB

BIM Augusti <3

Hejhopp!

Är de någon som vill kika på dessa tester? Börjat försöka igen efter MA. Har testat i två dagar, den översta är från igår, lördag, de andra två är från idag, söndag. De ena från imorse ock de understa från ca 18. Är det sista positivt eller kan se bli starkare än de? Tack på förhand! :D

• AngelicaB

Åh tack till alla som svarar! Har ?kört? haha i fredags natt samt idag. Bör köra på imorgon och ev tisdag också då? :D

• AngelicaB
    BragoP skrev 2018-08-12 21:48:28 följande:

Jag fick positivt ÄL-test igår och jag läste att man borde ha sex samma dag som man får positivt test, dagen efter samt dagen efter det. I mitt fall lördag, söndag och måndag. Huruvida det här stämmer eller inte vet jag inte men vi kör på det ;)

Så spännande! Ja vi får köra på här de närmsta dagarna hehe! Hoppas allt går bra för er!
  • AngelicaB

Någon som vill ta en titt, kan de va positivt?

Bim sön eller mån. Jisses vågar inte ens hoppas typ!

• AngelicaB
    Liindacal skrev 2018-08-24 08:24:56 följande:

Ser ett streck, så det kan vara positivt. Mitt streck var väldigt svagt Bim-2 och tyckte det var ännu svagare igår Bim -1 men idag på Bim är det starkare. Så ta ett nytt på Söndag, jag håller tummarna att det är positivt!

Åh hoppas hoppas!! Jag ska ta mig ett digitalt imorgon tänker jag så får vi se! Tack för svar!
Svar på tråden BIM Augusti <3