BIM Augusti <3
Hade bim den 3/8, men inte fått min mens än. Testen är dock negativa och börjar tappa hoppet.
Hade bim den 3/8, men inte fått min mens än. Testen är dock negativa och börjar tappa hoppet.
Sandrasalazaris. Är ju tyvärr bara att fortsätta testa. Inte sett någon antydan till enda bloddroppe, men haft fler vita flytningar. Vad nu det betyder.
Har följt den här tråden men tror inte jag är officiellt med i listan. BIM 13 elr 14:e. Jag behöver verkligen er hjälp att tyda detta clear blue som togs idag på eftermiddagen(kunde inte hålla mig). Har blivit lurad förut av CB-test så vad tror ni om detta??
Så trött på att bara gå runt och vänta på mensen, BIM+6 men inget händer. Känns så typiskt att den varit regelbunden under ovanligt lång tid och genast börjar strula när vi äntligen bestämt för att försöka på riktigt.
Är absolut inte första gången den strular, så förmodligen inget konstigt. Men så otroligt irriterande att jag antingen inte hade någon ÄL eller att vi helt missade den för att den var så mycket senare än vad mina symptom antydde... Börjat tempa nu för att få bättre koll, och även testa med ÄL-test.
Är på bim +1 Håller med dig om att det är irriterande.
Fick plus idag ????
Dumma mobil ska inte vara några frågetecken . Haha.
Tack. Håller tummarna för alla som ännu väntar.
Åh grattis!! Har du någon bild på testet? så kul att se positiva test här i tråden! <3
Det är ju verkligen en dröm att ens ha en sån bild! <3 så avis!! Lycka till med pyret nu!!
Då jag blev påmind, så lägger jag in mig i listan. Tack för det.
BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987
2/8 - kattblomman
3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90
4/8 - Ardnas89, Moall
5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, tinz
6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul
7/8 - Jennib, Neleda, ellie86, missgeting
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre
9/8 - månflicka,
10/8 - Smulis87
11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG Heartbreakdown, Kira16
12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91, kstadtjej87
14/8 - Cajsa278, JosHed, Elsaida
15/8 - lyckligast80, sandrasalazaris, Yemkela ,Silije
16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys
17/8 - Roran1, Tiolina
19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan, korvstroganoff
20/8 - Missk37
21/8 - NiniBy
22/8 - EmmalinneaS, Jevi87
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, Skuggviol
24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS , Jagerika, NiMi
26/8 - Sararebecca, BragoP
28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary
29/8 Pahm
30/8 - lindablinda, MammaKA
31/8 Sariiparii, timal89, Esofe
+++++++ PLUS + LISTAN ++++++++
30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)
30/7 - natalieljung BIM-2
31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4
2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1
4/8 - rubie BIM + 2
5/8 - ellie86 ÄL+11 BIM-2
7/8 - missgeting äl +14, Bim +-0, Moall ÄL+17 BIM+3, majaG bim -4, linb01 Bim-1
9/8 - Thorax Äl+8, Bim-10
12/8 - Aqwa93 bim +10
Grattis till alla som plussat. Får kanske ta bort mig från pluslistan. Var på vul idag och de såg inte de dem ville, så nu är man på utredning för utomkvedshavandeskap tyvärr.
Hoppas bara det är att min ägglossning som var sen, fått ny tid på fredag. Snälla håll tummarna för mig.
Jag beklagar, hoppas verkligen att du bara är kortare gången än du trodde!!
Lördagens fundering....
Jag har absolut INGA symptom. Varken ÄL-symptom eller "Skengravid-symptom" haha.
Man kan ju hoppas på att min kropp är så genialisk att jag faktiskt är gravid när kroppen visar absolut NOLL symptom.
Bim på fredag.
Hej igen.
Vet inte om ni minns det. Men jag höll för några veckor sedan på med en utomkvedshavandeskap utredning. Fick igår äntligen tydligt svar av doktorn och har en frisk graviditet. Vilken lättnad.
Problemet som var för mig är att min ägglossning var sen denna månad med 1-2 veckor, vilket förklarar varför de inte såg något första gången.