• Alllleee

BIM Augusti <3

Hej! Ny här då :)

Åhh ja längtar verkligen efter bebis.

Sist jag hade mens var den 2 juli... alltså ett tag sedan. Har längre cykel men brukar får mens ca 6 veckan efter första mensdag. Inte dröjt så pass som nu.

Testat mig med någon dag i mellan men visar inget. Ja en dag tyckte jag att jag såg ett streck men idag köpte jag clearblue vecko indikator men inget.. Är det något fel på mig eller vad händer? Man blir så besviken och ledsen. Och nu blir jag orolig också. Äl var väl beräknad mellan den 24-27 och vi var ju aktiva då så att säga.

Har humörsvängningar som tusan, konstig molnande smärtor i magen, illamående ibland, men ja, inget +... :(

Förlåt för mitt långa meddelade men måste få skriva av mig...

• Alllleee
    Missk37 skrev 2018-08-14 10:48:15 följande:

Någon som testat clearblu early?

Jag har. Dock visa det neg. Mensen sen 9 dagar än så länge men ändå inget +. Men de säger att de ska vara väldigt bra hehe
  • Alllleee
    EnBlivandeWestring skrev 2018-08-14 11:14:16 följande:

Hur beräknade du äl? 

Har du kanske PCO?

Jag vet faktiskt inte vad det är. Får googla lite..
  • Alllleee
    EnBlivandeWestring skrev 2018-08-14 11:14:16 följande:

Hur beräknade du äl? 

Har du kanske PCO?

Ang ägglossning så brukar de ju säga 2 veckor innan mens? Men vi har varit aktiva med jämna mellanrum föregåene månad då vi hade semester.
  • Alllleee
    Omstart2019 skrev 2018-08-14 12:14:34 följande:

Du kanske har ägglossning först nu, och därför känner symtom? Mensen kan ju hoppa över en månad. Sen är min egna erfarenhet att om man känner efter för mycket så känner man av symtom som man inte känt förut. ????

Ja det är möjligt det kanske är så. Har inget sådant test men kan man ju köpa o kolla.

Ja den har antagligen hoppat över för de borde ju synas annars..

ja du har helt rätt. Jag tänker för mycket och försöker verkligen sluta tänka men det är så svårt.
  • Alllleee

GRATTIS alla som plussat!

Själv är man sjukt nere då kroppen lever spratt.. inne på dag 49 i cykeln snart.. man vill ju bra menen ska komma så man vet allt allt är bra iaf.

Ja, enbart negativa test innan. Så nu har jag gett upp att testa mer..

Så glad för alla er andra ??

Svar på tråden BIM Augusti <3