BIM Augusti <3
Jag fick MA konstaterat i v.12 strax efter midsommar och blev inlagd osv, efter en tuff period är vi på gång igen. Har bara haft en mens efter MA:t och slutade med p-ring typ precis innan jag blev gravid förra gången så har svårt att veta om min mens är helt regelbunden eller inte. Men den har ju vart det med p-ring iaf men det är ju en annan sak. Har BIM 23/8 och har vart noga med att försöka intala mig att jag inte ska inbilla mig massa symtom och testa för tidigt och att jag inte ska bygga upp för höga förväntningar men det är riktigt svårt! Har under senaste dagarna känt smått smått illamående som jag försökt intala mig själv att jag bara inbillar mig. Har även tyckt mina bröst känts lite större och imorse när jag vaknade kände jag starkare illamående vilket ännu inte gått över. Jag vill så gärna få ett plus igen direkt så jag kan fokusera på en ny graviditet istället för att tänka på mitt MA. Har inga barn sen tidigare och längtar verkligen tills det blir vår tur! Önskar oss alla lycka till <3