• Fiiiai

BIM Augusti <3

Hej, hoppar in här jag med. Jag ska ha mens 21/8. Hade ägglossning den 7/8 (enligt app som räknar på min menscykel). Direkt någon dag efter det har jag haft någon enstaka dag med mensvärk samt bruna flytningar. I förrgår hade jag igen en släng med helt fruktansvärd mensvärk. Men sen har det försvunnit helt. Har aldrig upplevt detta såhär långt innan mens! Väntar med spänning på att kunna testa.

• Fiiiai

Hej! Jag vill bara berätta om hur det gick för mig. Hade ju mina aningar om att jag var gravid pga symtom som lite mensvärk mellan äl och väntad mens, men väntade med att testa. Fick plötsligt hemsk smärta i magen och senare en blödning. (Detta var några dagar innan bim.) åkte in snabbt och fick reda på på akuten att jag var gravid och att det kunde vara tidigt missfall. Efter ul misstänkte de dock det värsta: utomkveds. Samt att jag kunde blivit gravid redan förra månaden (att min senaste ?mens? var en annan blödning?) Jag fick opereras direkt och de tog bort den ena äggledaren som brustit. :( känns helt underligt att detta pågått i min kropp utan att jag visste om det och att den där harmlösa ?mensvärken? kanske var ett tecken på att graviditeten satt sig på fel ställe...

Svar på tråden BIM Augusti <3