• Lola90

BIM Augusti <3

Hej,

Grattis till er alla som har plusat! :):)

Hur många månader försökte ni, samt gjorde ni ?något? annorlunda den här gången? Vill så gärna lyckas. Har bim i september! Kom gärna med tips :):)

• Lola90
    JosHed skrev 2018-08-20 17:54:20 följande:

Vi började förra månaden (men lite för sent) och denna månad tog det sig :D vi låg varje dag från mensen var slut till några dagar efter ägglossning :D vi läste i en bok om att bli gravid att spermierna som ligger i pungen länge kan bli ?trötta? och det är bra att hålla igång det för då är det nya färska spermier hela tiden :D

Haha bra jobbat!! Ska också försöka nu!!! Nu måsten jag få se plus! När jag har bim 13 sept.
  • Lola90
    1312 skrev 2018-08-24 19:55:58 följande:

Ja fy.. men men, bara att vara ledsen en stund och sen låta dagarna gå och se om mensen kommer..

Tack!

Förstår din känsa! Man blir så jäkla ledsen, sedan försöker man vara positiv att nästa gång ska det bli ett plus!! Håll hoppet öppe!! Hur många gånher har ni försökt?
  • Lola90
    1312 skrev 2018-08-24 20:21:50 följande:

11 gånger... och jag har verkligen fasat för att se ett negativt test just denna gången.. känns så otroligt jobbigt att nästa månad har vi försökt ett år..

Förstår verkligen att det könns så, det är så orättvist! Men sedan så skrivs det överallt att det tar ett år...
Svar på tråden BIM Augusti <3