BIM Augusti <3
Har bim på söndag den 26/8, när vågar man testa?
Har bim på söndag den 26/8, när vågar man testa?
Har bim på söndag. Och sen i måndags har jag haft världens skummaste flytningar, vita och liksom lite tjocka, har inte svamp då jag haft de innan och redan kollat de. Vad kan de bero på? Verkligen aldrig haft såhär innan så känns lite konstigt
Ska ha menstruation på måndag den 27/8 hoppas innerligt att den uteblir. Min mage brukar vara svullen vid denna tid men är inte svullen alls och har inte samma värk som jag brukar ha dagarna innan mens. Mina bröst ömmar och jag känner mig febrig. Min kropp är inte som den brukar vara. Har lätt illamående till och från. Vaknar på natten och det känns som jag brinner inuti av värmen.
Det är lite små värk som kommer och det bubblar lite i äggstockarna sen försvinner det. Brösten ömmar lite.
Vill inte ta gravtest än väntar hellre till utebliven menstruation.
Någon som har liknande symtom? Eller någon som är gravid som hade dessa symtom?
Ja man blir så besviken om man inte är gravid. Jag tog temperatur på mig själv idag. Jag hade 37 grader. Har läst att det är vanligt med högre temperatur när man är gravid. Vi får hoppas att vi är gravida håller tummarna för er.
Jag är också trött på ett helt otroligt sätt. Haft ganska intensiv mensvärk idag och ont i brösten. Inget plus. Deppigt.
Ja det är ju det som allt tyder på men som man förnekar in i det sista! När är din BIM?
Bim idag då, haft mensvärk känningar och ont i brösten hela veckan värst på morgonen för kan inte ens ha bh på mig. Kändes som mensen kom imorse men sen gick jag på toan och inget va där. Intalar mig själv att mensen kommer under dagen
Bim idag fortfarande ingen blödning, önskar så mycket att de gått tillväga denna gång. Idag har jag börjat få halsbränna som e skit jobbig. Men intalar mig fortf att mensen ska komma för vill inte bli förkrossad om jag inte blivit gravid denna gång :(
Bim+2 idag och ingen mens ännu. Haft mensvärkänningar i en vecka men inget kommer. Har inte mensen kommit till helgen så gör jag test igen. Vågar inte hoppas men vill verkligen. Och nu har sambon börjat hoppas när han ser att mensen verkligen är sen och han är den som intalat mig att inte hoppas för mycket för då blir jag bara besviken
Bim+3 idag blir tokig. Ingen mens ens trots känningar. Provade baby plans graviditetstest nu imorse men negativt, samtidigt kom en konstig genomskinlig gelé klump ut vet ej om de va några konstiga flytningar. Är de någon som de tagit några dagar / någon vecka efter bim för att få positivt, att ni fått negativt innan? Sitter och bara väntar på mensen så man kan försöka nästa gång men blir tokig har illamående och allt.
www.1177.se/Stockholm/Tema/Gravid/Graviditeten/vecka-for-vecka/Graviditetskalender/Gravid-i-vecka-4/
Här står det att det är för tidigt för gravtest jag är 4v plus 2 dagar gravid. Det betyder att fler som testar med tidigt gravtest även kan få fel utslag. Jag håller nu tummarna att vi som testat negativt att mens uteblir och att det helt enkelt är för tidigt att testa för oss. Har även hört att en del kvinnor är låghormonare. Jag har ju åldern med så det kan ta längre tid. Jag är 37 år. Någon annan som är det här inne?
Ja visst är det jobbigt. Har du tempat med? Min temp ligger på 37.4 har lite högre än vanligt.
Ja man får försöka igen. Man blir så psykist utmattad bara varje gång. Jag har lite molande värk.i.äggstockarna som kommer och går.
Jag gör likadant springer och tittar stup i kvarten. Och min man är deppig efter det negativa testet han vill så gärna bli pappa. Jag hoppas vi är gravida och att testet va för tidigt för oss båda vilket är möjligt.
Jag gör likadant springer och tittar stup i kvarten. Och min man är deppig efter det negativa testet han vill så gärna bli pappa. Jag hoppas vi är gravida och att testet va för tidigt för oss båda vilket är möjligt.
Vad menar du med hjärta?
Vi ses i septembertråden om jag börjar blöda.
Lycka till i nästa försök. Kram