• Liindacal

BIM Augusti <3

Fröken94 skrev 2018-08-23 20:21:53 följande:

Bim -1 idag. Vad tror ni?

Hej, jag har Bim i morgon 24/8 och testade i går Bim -2 med samma stickor ( RFSU) som dig, jag vet inte heller vad jag skall tro? Våra ser ju väldigt lika ut. Jag håller tummarna för oss att de är nått!

• Liindacal
    AngelicaB skrev 2018-08-24 05:45:25 följande:

Någon som vill ta en titt, kan de va positivt?

Bim sön eller mån. Jisses vågar inte ens hoppas typ!

Ser ett streck, så det kan vara positivt. Mitt streck var väldigt svagt Bim-2 och tyckte det var ännu svagare igår Bim -1 men idag på Bim är det starkare. Så ta ett nytt på Söndag, jag håller tummarna att det är positivt!
  • Liindacal

Så här såg mina test ut, använt teststickor från RFSU de vanliga. Jag tog ut min hormonspiralen den 23 Augusti 2017, oj ser nu att det är exakt ett år sedan. Fick missfall i december och har i stortsett varit skengravid varje månad sedan dess, har en sån stark barn längtan. Har inga barn sedan innan och är 38 år. Fattar inte att det är sant, tror nästan trots starkare streck imorse att det är något fel på stickorna.

• Liindacal
    lindabinda skrev 2018-08-24 10:43:05 följande:

Oj så många positiva test! Hur kul som hest.

Jag hoppas jag också kan joina snart.

Är nu övertygad om att det var en nidis jag fick igår, för efter det har det inte alls kommit något mer blodblandat. Så konstig känsla att gå runt och tro att man är gravid men att det är för tidigt för att veta. Tror att jag testar i början av nästa vecka, då borde ju hcg nivån ha stigit tillräckligt. Så spännande, hoppas hoppas hoppas.

Jag fick rosafärgade flyttningar på ca Äl+ 8 och då jag aldrig fått så förut så tändes mitt hopp. Hade mollvärk i mage o ländrygg sen dess o har det fortfarande, tog mitt test 6 dagar efter det rosaflytningarna och det visade ett svagt plus. Ja det är verkligen spännande och dagarna går så jäkla långsamt, jag håller tummarna för dig!
  • Liindacal
    Phines92 skrev 2018-08-26 07:27:13 följande:

Har inte varit så aktiv i denna tråd men vill bara slinka in och skänka lite hopp. Har sedan ÄL denna månad haft små vibrationer/pirr där nere och känt att något varit annorlunda. Tröttheten har varit extrem, både dag som natt. Igår på bim-1 testade jag med testlagret och det blev blankt. La det åt sidan när jag duschade och när jag sedan tog en titt fanns ett svagt streck, oklart om positivt eller spök, och det fastnade inte på bild.

Idag på bim tog jag ett digitalt, och titta! Lyckan! Andra riktiga försöket, tog ut p-staven i maj och ätit rosenrot i två månader nu <3

Men wow stort grattis, så underbart!

Jag har som du också känt mig annorlunda och känner som pirr/vibrationer som strålar ner. Väldigt trött från och till, hungrig och springer och kissar stup i kvarten. Är väldigt tidig i graviditeten v.5 (4+3). Håller tummarna för er andra som väntar på pluset!
  • Liindacal
    Daphodil skrev 2018-08-26 12:27:44 följande:

SÅ tacksam för input.

BIM idag. Spökstreck igår, och negativt digitalt igår. Brun flytning imorse och ba "jahaja". Men mensen har inte kommit igång. Tog en sticka och får ett svagt streck som går att fota. VAD ska jag tro?

Du kan få en liten blödning då du skall ha din mens när du är gravid. Har du fått ett streck som du kan se och det inte är ett ?spökstreck? så är du med största sannolikhet gravid. Jag fick ett jätte svagt streck när jag testade och trodde inte det stämde då d var så svagt, men strecket har ökat i styrka för varje dag. Så testa imorgon igen, mitt var ännu svagare dagen efter men sedan har det bara blivit starkare. Lycka till!
Svar på tråden BIM Augusti <3