• Daphodil

BIM Augusti <3

Bebisplanerar2018 skrev 2018-08-23 20:13:22 följande:

Hej allihopa, jag har läst i denna grupp ett tag utan att skriva någonting, Blir så glad av att läsa om alla plus och hoppas verkligen att alla i denna grupp får ett snart. Jag är på bim -4 idag och imorse testade jag med ett babyplan early. Ser ju två streck men det känns ju väldigt svagt för att vara ett early test. Vad tror ni, ska man våga hoppas?

Tydligt plus ju!
  • Daphodil
    Skuggviol skrev 2018-08-23 18:44:58 följande:

Åh, tack! Håller tummarna för dig med! 

Det som känns mest konstigt är att jag aldrig brukar ha mensvärk innan mensen kommer, jag brukar bli överraskad av mensen första dagen och sen få rejält ont dag 2. Nu är det en molande, ibland lite ilande, känsla som inte gör särskilt ont egentligen. Mycket märkligt.. 

Mensvärk innan BIM kan ju tyda på graviditet. Det plus trötthet har varit första symtomen för mig. Lycka till!
  • Daphodil
    AngelicaB skrev 2018-08-24 05:45:25 följande:

Någon som vill ta en titt, kan de va positivt?

Bim sön eller mån. Jisses vågar inte ens hoppas typ!

Det är ju lite strimmigt, dvs ser ut som testet inte är helt färdigt. Men visst ser det positivt ut!
  • Daphodil

Jahaja... Gick in i tråden igår för att jag fick ett skarpt men färglöst streck igår och fick upp hoppet. Hade ont i brösten vilket jag ALDRIG har inför mens, så jag tyckte det stämde liksom!

Men idag, Bim-2, syns ingenting. Det blev troligtvis inget denna månad. Kommer testa på BIM, men är nu inställd på nytt försök nästa månad.

Stannar ändå kvar och tittar på gravtest, för det är kul!

• Daphodil

Idag superont i tuttarna och mensvärk. Blir naivt hoppfull fastän jag rationellt vet att det är menssymtom...

• Daphodil

En fråga. Jag brukar aldrig få ont i brösten innan mens. Ni som har det, är det vanligt att det blir mer intensivt precis dagarna innan? Haft lätt spända en vecka nu, men idag (BIM-2) är det mer intensivt.

• Daphodil
    Honsomlängtar skrev 2018-08-24 19:05:37 följande:

Hade 37.1 igår, och sen igår slog tröttheten till så jag somnar hela tiden. Håller tummarna här men somsagt vågar inte hoppas för mycket så jag blir förkrossad sen ??

Jag är också trött på ett helt otroligt sätt. Haft ganska intensiv mensvärk idag och ont i brösten. Inget plus. Deppigt.
  • Daphodil
    Honsomlängtar skrev 2018-08-24 20:15:05 följande:

Samma inget plus imorse. Så är mer inne på att mensen e på g

Ja det är ju det som allt tyder på men som man förnekar in i det sista! När är din BIM?
  • Daphodil

Idag, BIM-1, kom det ett svagt men synligt streck som är svårbedömt gällande färg. Vågar inte tro något, men det vore en sån mental vinst om det är en graviditet. För annars är det PMS jag haft, och det känns sådär att det ska vara så varje månad...

• Daphodil
    Honsomlängtar skrev 2018-08-24 21:12:52 följande:

Har bim på söndag :(

Jag med! Vi får hålla tummarna båda två
  • Daphodil
    AnonymAB skrev 2018-08-25 17:07:58 följande:

Ja fy.. styrkekramar till dig<3

Tack! Känner mig så gravid, men är det inte. Jaja, nya tag
  • Daphodil

Idag på BIM bruna flytningar. Byter till septembergruppen så fort mensen är igång

• Daphodil

SÅ tacksam för input.

BIM idag. Spökstreck igår, och negativt digitalt igår. Brun flytning imorse och ba "jahaja". Men mensen har inte kommit igång. Tog en sticka och får ett svagt streck som går att fota. VAD ska jag tro?

• Daphodil
    Hallondröm1111 skrev 2018-08-26 14:52:48 följande:

Jag hade exakt som du, med ett *spökstreck* först, sen bruna flytningar, och dagen efter- eftersom mensen aldrig kom igång- testade jag positivt på digitalt (1-2v).

Senare på em fick jag en röd blödning som även den gav sig ganska fort, och nu idag (en vecka senare) testade jag och fick 2-3v gravid på CB digital. Så jag är fortfarande gravid och hcg ökar trots blödningen.

Håller tummarna för att det är samma för dig!

Gud så kul att höra! Grattis!

Jag hoppas det kan gå vägen för mig, men just nu vågar jag inte tro något...
  • Daphodil

Vilken bergochdalbana detta är.

"Inte gravid" igår.

Bruna flytningar imorse.

Ev plus på stickan idag.

Och nu mer blodiga flytningar.

Känns dystert men väntar tills mensen är ordentligt igång innan jag ger upp helt.

• Daphodil

Och där var mensen. Lite skönt att få ett definitivt svar iaf. Går till septembertråden

Svar på tråden BIM Augusti <3