• AliceJuni

BIM Augusti <3

Sobika skrev 2018-08-22 18:54:50 följande:

Jag har bim på måndag och hade inte tänkt testa förän på tisdag om mensen inte kommit, men nu ska jag på kräftskiva på lördag så tänker att jag får testa på morgonen där och se om det visar sig nått eller inte

Jag har också bim på måndag. Är så nervös. Jag kommer att testa imorgon med cb men det kan vara för tidigt. Så jobbigt att vänta.
  • AliceJuni
    Sobika skrev 2018-08-22 19:59:22 följande:

Åh vad kul med samma dag! Förstår de, vad spännande!! Har du haft nån känsla eller så?

Jag mådde illa igår och var extremt trött. Tog två stycken test idag som båda var negativa. :(

Så nu är det bara att vänta och hoppas att mensen inte kommer. Hur har det varit för dig?
  • AliceJuni
    Vicki89 skrev 2018-08-23 09:54:18 följande:

JAG HAR PRECIS PLUSSAT!

Kan inte fatta det, känns så overkligt! Snälla, snälla stanna därinne! Har försökt så länge... Så mycket tankar och känslor i huvudet idag, en fantastisk känsla men jag vågar inte riktigt tro på det än.

Jag har inte känt någonting alls, ingen värk, inget illamående, ingenting. Jag har haft ömma bröst men det har jag alltid innan mens. Det enda som har skiljt den här månaden från de andra är att jag har haft så lätt att gråta, har börjat gråta utan anledning flera gånger, men trodde bara att det vara att jag hade värre PMS än vanligt.

Stort lycka till alla andra som väntar och kämpar, hade nästan börjat tro att det aldrig skulle hända mig men plötsligt händer det!

Stort GRATTIS!!
  • AliceJuni
    Sobika skrev 2018-08-23 08:40:53 följande:

Håller tummarna att det bara va för tidigt att testa!

Jag fick lite rosa i förrgår och lite rött igår och kände molvärk. Men idag är allt som borta, trodde det kunde va nidblödning för det va så med båda andra barnen men nu tror jag inte det är nåt alls längre, men ska ändå testa på lördag såklart.

Hoppas på ett plus på lördag för dig!!
  • AliceJuni
    Jagerika skrev 2018-08-23 15:42:45 följande:

Ser ni nått? Anar ett streck till men blivit lurad förut så är inte så hoppfull faktiskt! BIM-1

Det är svårt att se på bilden men man anar ett svagt streck. Hoppas!
  • AliceJuni
    franksmatte skrev 2018-08-24 13:10:30 följande:

Hej,

Jag hoppar in här med beräknad mens 28/8 testade idag - 5 BIM och det var negativt :( blir lite ledsen hoppas ändå på att mensen inte skall komma, sitter och läser gravidsymptom till förbannelse på familjeliv, jag vet att jag inte bör men kan inte låta bli. Hoppas att det tar sig för oss denna gången.

Känner verkligen igen mig :( min mens är beräknad den 27e och mitt test var negativt imorse. Har i princip testat hela veckan och kan inte vänta ???????? hoppas på ett plus snart.
  • AliceJuni
    AliceJuni skrev 2018-08-24 13:31:58 följande:

Känner verkligen igen mig :( min mens är beräknad den 27e och mitt test var negativt imorse. Har i princip testat hela veckan och kan inte vänta ???????? hoppas på ett plus snart.

???? Var två smilis haha
  • AliceJuni

Även min mens kom idag. Tråkigt. Grattis till alla som plusat <3

Svar på tråden BIM Augusti <3