• Phines92

BIM Augusti <3

Har inte varit så aktiv i denna tråd men vill bara slinka in och skänka lite hopp. Har sedan ÄL denna månad haft små vibrationer/pirr där nere och känt att något varit annorlunda. Tröttheten har varit extrem, både dag som natt. Igår på bim-1 testade jag med testlagret och det blev blankt. La det åt sidan när jag duschade och när jag sedan tog en titt fanns ett svagt streck, oklart om positivt eller spök, och det fastnade inte på bild.

Idag på bim tog jag ett digitalt, och titta! Lyckan! Andra riktiga försöket, tog ut p-staven i maj och ätit rosenrot i två månader nu <3

• Phines92
    Phines92 skrev 2018-08-26 07:27:13 följande:

Har inte varit så aktiv i denna tråd men vill bara slinka in och skänka lite hopp. Har sedan ÄL denna månad haft små vibrationer/pirr där nere och känt att något varit annorlunda. Tröttheten har varit extrem, både dag som natt. Igår på bim-1 testade jag med testlagret och det blev blankt. La det åt sidan när jag duschade och när jag sedan tog en titt fanns ett svagt streck, oklart om positivt eller spök, och det fastnade inte på bild.

Idag på bim tog jag ett digitalt, och titta! Lyckan! Andra riktiga försöket, tog ut p-staven i maj och ätit rosenrot i två månader nu <3

Lägger in det digitala med

• Phines92
    Liindacal skrev 2018-08-26 10:18:06 följande:
    Men wow stort grattis, så underbart!

Jag har som du också känt mig annorlunda och känner som pirr/vibrationer som strålar ner. Väldigt trött från och till, hungrig och springer och kissar stup i kvarten. Är väldigt tidig i graviditeten v.5 (4+3). Håller tummarna för er andra som väntar på pluset!
    Tack snälla! Roligt att du också haft pirr som symtom. Lycka till! :)
  • Phines92
    lindabinda skrev 2018-08-26 17:58:03 följande:

Jippie!. Bim -4 på icke morgon urin.

Grattis till dig!
  • Phines92
    Sararebecca skrev 2018-08-27 14:46:01 följande:

Härligt med så många plus! Även jag fick positivt test idag, på ÄL+10 och BIM. Första försöket efter MA och det känns helt ofattbart :D

Stort grattis!! :D
  • Phines92
    höstlöv123 skrev 2018-08-28 10:35:49 följande:

Hej,

Jag har BIM på torsdag 30/8 tror jag, enligt Flo.

Imorse gjorde jag ett test, men Jag vet inte om det är min hjärna som projicerar ett svagt svagt streck, eller om det faktiskt är ett svagt streck där?

Bifogar en bild.

Mitt från testlagret var supersupersvagt bim-1 men jag anade ändå något, liknar ditt test!

Dagen efter fick jag gravid på CBs digitala test :)
  • Phines92
    skruttin skrev 2018-09-01 07:04:43 följande:

Har BIM +4 har testat och fått ett jätte svagt pluss men jag vet inte om jag kan tro på det.sätter bild så får ni säga vad ni ser

Jag anar ett svagt streck på nedersta bilden, hoppas! Ta ett digitalt om du har möjlighet, det gjorde jag när mitt såg ut sådär och visst var jag gravid :)
Svar på tråden BIM Augusti <3