• höstlöv123

BIM Augusti <3

Hej,

Jag har BIM på torsdag 30/8 tror jag, enligt Flo.

Imorse gjorde jag ett test, men Jag vet inte om det är min hjärna som projicerar ett svagt svagt streck, eller om det faktiskt är ett svagt streck där?

Bifogar en bild.

• höstlöv123

Jag tog och testade med en till sticka kring lunch idag, och helt klart är jag trög - för jag tog en teststicka till och tänkte ?det kan ju inte bli falska streck på en till sticka?.

Efter andra stickan så tog jag ett CB digital early, eftersom min mens enligt uträkningarna borde komma imorgon.

Men ja, nu verkar det ju onekligen som att den inte tänker komma alls. Så taggad, hoppas allt går bra nu!

Jag hoppas även att alla som inte fått något plus ännu, att ni kommer få en stort plus snart! <3

• höstlöv123
    MammaPolly skrev 2018-08-29 21:21:43 följande:

Här är en till som hoppas att mensen inte ska dyka upp, BIM 31a men har såå mycket symptom så jag blir tokig!

Jag har haft konstiga flytningar sen ÄL, mörkare bröstvårtor, känner mig konstig i kroppen... Sen har jag i typ en vecka känt som en tyngd eller träningsvärk kring tjejmagen, och senaste dagarna drar det och har sig! Och det gör ont....

Jag har ingen aning om om det kan vara symptom på graviditet men jag har ALDRIG känt det här innan

Jag hade samma som dig, förutom bröstvårtorna. Mina normala flytningar blev helt plötsligt väldigt rikliga och vattniga. Samt att jag sedan ungefär en vecka tillbaka haft stark metallisk smak i munnen. 

Håller tummarna för dig! 

• höstlöv123
    MammaPolly skrev 2018-08-30 05:14:25 följande:

Vet inte hur man svarar på ett inlägg men höstlöv123 hur har det gått för dig? Fått mens?

Jag testade först med vanliga stickor och fick diffusa streck (som jag aldrig fått förr), men hjärnan levde i förnekelse och som för att bevisa för mig själv så tog jag ett digitalt test igår och fick ett plus.

Så att, jag har inte riktigt förstått än - men jag är gravid!
Svar på tråden BIM Augusti <3