BIM Augusti <3
Skönt att ha ÄL så tidigt i cykeln! :) tror jag som tidigast haft dag 14.
Skönt att ha ÄL så tidigt i cykeln! :) tror jag som tidigast haft dag 14.
Ni som testar med ÄL-stickor. När på dagen testar ni? Spelar det någon roll?
Personligen använder jag clearblues digitala för att det verkar var enklast och så slipper jag fundera en massa på hur starka strecken ska vara.
Började testa imorse.
Ah okej du kör med vanliga stickor va? :)Ja det läste jag med men sen blir man ju så nojjig bara för att man läst i andra trådar att man inte ska testa på just morgonen osv. Jag fortsätter testa på morgonen och så får jag se vad som händer :D
Skönt att testa då :) Jag borde ha på söndag, men det är första försöket så tänkte att jag ville testa då så jag vet om det stämmer eller inte sen är det ju lite kul med haha :D
Idag fick jag en fast glad gubbe på ältestet :D så äl blir nog imorgon!
Jag brukar känna av min äl, har lite molande fram och tillbaka någon dag innan. Brukar må lite illa ca två dagar innan äl och på själva äldagen känns det som jag har håll där nere och lite ont så det gör ont att sitta, men det är ca 10-15 min så det är väl då det släpper kanske
Såg att du fick pos. ägglossningtest igår? :D Jag fick det idag!! Nu får vi se vad som händer och såklart hoppas jag på ett plus för både dig och mig om några veckor!!
Hoppar in här... Första försöket nu i juli och här kom precis mensen så nu blir det bim i slutet av augusti... :)
Finns det någon som varit gravid här innan och som har känt av befruktningen/ när ägget fäster? Jag vet att jag mycket väl kan inbilla mig men hade ägglossning för 2-4 dagar sedan och jag känner en molande värk i vänster äggstock/den delen av magen. Typ 30 minuter efter "sexet" eller vad man ska döpa det till högg det till i vänstra äggstocken också. Humöret går upp och ner, brukar ha samma "symptom" innan ägglossning fast ännu mer värk och ofta illamående och svullen med. Men nu vet jag säkert att jag redan haft min ägglossning. Jag är extremt känslig för hormoner och förra gången jag var gravid (gjorde abort) kände jag av det redan veckan efter ägglossning. Trötthet, illamående, svullen. Då var det absolut inte planerat och jag hade inte en tanke på att jag skulle vara gravid, symptomen förstod jag först när jag plussade efter många dagar med en aning.
Kul att det är så många som precis haft och har äl. Hade själv igår :) Nu hoppas vi att det blir många plus här snart! :D
Jag måste vänta en hel vecka till, såå drygt. Men skulle det ta sig så skulle jag plussa första dagen på semestern :DJa men precis, det hade vart helt lagomt.
Hoppet är de sista som lämnar en :) börjar bli rätt småless på månad efter månad få minus så hade behövts.