BIM Augusti <3
Jag har: ömma bröst (sedan ÄL), uppblåst mage, gasig och extrema knip i undre magen som håller i sig några sekunder.
Jag har: ömma bröst (sedan ÄL), uppblåst mage, gasig och extrema knip i undre magen som håller i sig några sekunder.
Hej!
Lägger till mig själv i listan. Hoppas att jag gör rätt. Jag var tvungen att bli medlem på familjeliv nu, när jag äntligen kan vara med i en BIM tråd :) Det är första försöket för oss.
BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, lindabinda
2/8 - Esofe, kattblomman, rubie
3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz, Udde, Periksson90
4/8 - Danielsson21, Ardnas89
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80, sobika
6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen, ksrg8887
7/8 - Jennib, Neleda, ellie86
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn
9/8 - månflicka, Canary
11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG
12/8 - niiskueiti, onlyme86
13/8 - mammatill2boys
14/8 - Cajsa278, JosHed
15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris
16/8 - Blåstjärna
17/8 - Roran1
18/8 - Kira16
19/8 - Thorax, amne18
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90
24/8- AnonymAB
28/8 - Issari
Tror ni förresten att det skadar att dricka 3+ koppar kaffe om dagen innan man plussat, att det skulle leda till att det inte fäster? Jag drack ca 7 koppar eller mer om dagen förut i samband med jobb men har nu skurit ner.
Grattis alla som plussat!
Tog ett negativt test imorse men det är fortfarande långt kvar till BIM. Nu ska vi se om symptomen avklingar...
Igår somnade jag kvart i nio, sov trots att maken kollade på tv bredvid mig. Lite mystiskt.
Fortsatt lätt mensvärk och lite ljusrosa skuggor i trosan.
Möjligen lite skarpare luktsinne men svårt att avgöra...
Kroppen gör ju liksom vad jag ber den om, vill jag känna mig gravid så ställer den upp med lite symptom...
Visst var det positivt igår mitt svaga test :D imorse på BIM -4 vaknade jag av att jag var tvungen o springa på toa, hängde där ett bra tag men kräket kom aldrig men illamåendet släpper inte. Tog nytt test :D
Liten uppdatering från mig. Jag hade enligt Flo ÄL den 26 juli och slutade därför med rosenrot den 24. Märkte inte av ägglossningen mer än vanligt så det hade kanske ingen effekt på mig. Vi prickade in att mysa på ÄL men sen har det inte blivit något mer då vi förlorade ett husdjur plötsligt efter en kort tids sjukdom. Jag har därför ingen större förhoppning om att vi ska ha lyckats denna månad.
Nu 9 dagar kvar till bim (Flo flyttade bim en dag men jag tänker att jag kan lika gärna stå kvar på 11/8 eftersom jag är osäker på när jag hade ÄL. Ska nog prova ÄL - stickor nästa omgång. Ni som kör med det, vilken dag börjar ni med stickorna?
Ja, grattis alla +, vilken lyckotråd!
Undrar om inte jag håller på att få mens nu. 24-dagars-cykel i så fall...(!) men antar att det kan krångla lite efter att man slutar med preventivmedel...?
Avvaktar lite och ser. Kanske apiforce nästa cykel...?
Alltså, jag kunde inte hålla mig, detta är andra gången jag kissar idag. Knappt en minut efter testet togs och strecket ser ut såhär. För visst ser ni oclså någonting?!?!