BIM Augusti <3
Här är förhoppningsvis en bild på mina test. Om inte min mobil dummar sig.
Här är förhoppningsvis en bild på mina test. Om inte min mobil dummar sig.
Nu har jag provat olika graviditetstest men undrar vilka ni tycker är bäst? RFSU stickorna har gett mig spök flera gånger så jag köper inte dom igen, och nu har jag fått hem babyplans stickor! Jag tog ett test igår men bara för jag ville ha ett negativt test att jämnföra med om jag skulle ana ett till streck vid BIM. Den var verkligen helt blank och slät medans RFSU brukar man kunna se vart strecket ska vara om det är positivt och på så sätt inbillar man sig!
Är bara på ÄL+7 och alla symtom är borta, har fruktansvärt ont i magen vid ÄL+5 i en hel dag så nu håller jag alla tummar och tår att det tar sig denna månaden på 8:e försöket :)
Hej! Hängt med ett tag i bakgrunden. Jag och min man är på vårt tredje aktiva försök.
Jag har alltid känt av ägglossning, får ont. Denna månad har det bara molat lite. Borde haft ägglossning idag, har inte testat med stickor utan bara gått efter min regelbundna mens. Vad tror ni analytiker, hade jag ingen ägglossning eller finns det ändå hopp? Känner ni alltid av ägglossning?
Måste bara återigen gratulera alla som plussat. Vilken lyckotråd. Enligt senaste BIM-listan är det 14 av 77 som plussat, dvs 18,2%.... och då är vi bara genom halva månaden. Så om man räknar fram till idag har 14 av 32 plussat, vilket är 44%.... Helt otroligt.
GRATTIS
Tog ett digitalt ÄL test för skojs skull men det visar fortfarande ingen stegring, men mina äggviteflytningar samt molvärk säger något helt annat
Inatt drömde jag att jag plussade, aldrig gjort förut så var tvungen att testa! Är på ÄL+12 och BIM-4, men negativt test. Är det kört då? :/
Har haft molande värk sedan ÄL och idag har jag lite ont i ryggen också. Ni som plussat, vilka symtom har ni haft?
Det är absolut inte kört! Två gånger har jag plussat (ett tidigt mf och en fullgången graviditet) och båda gångerna fick jag mitt plus 5 dagar EFTER BIM! Låång väntan, jag vet :( Sitter nu och räknar dagar! Har då haft (precis som nu) symtom redan 3-4dagar efter ägglossning. Först molande/ilande i livmodern, sedan humöravängningar, sedan lätt illamående och känsligt luktsinne, sedan ännu mer tydligt molande och kissar oftare. Och en väldigt uppsvälld mage! Just nu har jag alla symtom och dessutom svettats och frysit mycket senaste två nätterna (testat, ingen feber!).
Sålänge din mens inte har kommit så kan det vara en graviditet! Vi får försöka ha tålamod tillsammans :)
Ni som använt babyplans gravtest, brukar dom ge spökstreck eller kan man lita på dom?
Jag har testa tre gånger med babyplans - två gånger blankat negativt, tredje gången idag positivt.