• Sobika

BIM Augusti <3

Idag har jag fått lite rödbrunt på pappret när jag torkat mig. Är bara på äl+4 så det är väl alldeles för tidigt för nidis?! Mellanblödning eller väldigt tidiga spottings? Känns typ som mensen ska komma. Brukar ha 12 dagars lutealfas.

• Sobika
    Glädje5 skrev 2018-07-28 13:55:15 följande:

Känner ni något ägglossning + 5-6?

Alla symtom som avviker från det normala skulle jag vilja höra som ni känner såhär tidigt.

Vill så gärna ha +

Jag är på äl+5 Idag. Igår fick jag lite bruna flytningar och på pappret när jag torkade mig. Har fått lite så idag med. Har aldrig haft så tidigare så nära efter äl. Kanske är nån typ av mellanblödning eller vad det heter. Har fått nidblödning med båda barnen och då va det max en droppe rosa så tror absolut inte det är nått sånt. För tidigt för det med tror jag.

Känner du något eller har nått som avviker?
  • Sobika
    Esofe skrev 2018-07-28 14:12:19 följande:

Kan ägget fästa utan att ge nidblödning? För har inte fått den men hoppas på att ägget fäster ändå... ÄL+10...

Såg att du fått svar men det är vanligare att inte få det. När ska du testa? Håller tummarna att det blir ett plus!! :D
  • Sobika
    Glädje5 skrev 2018-07-28 14:14:24 följande:

Känner mig avslagen, ont i sidan, smått molvärk i livmodern, ömma bröstvårtor, illamående ibland, inte hungrig,

Fick missfall förra månaden och då hade jag symtom som

Illamående, ömma bröstvårtor, konstig yrsel, diarré, väldigt mycket smärta i livmodern från och till innan missfallet, extremt borta och extremt känslig.

Känner inte samma symtom nu men klart vara olika därför jag undrar.

Det kan säkert vara olika från gång till gång :) håller tummarna för ett plus! :D när har du bim?
  • Sobika

Jag flyttar mig i listan. Äl+7 idag, det börjar närma sig :)

Efter tre dagar med bruna småå flytningar avslutades det igår kväll med ca 2 droppar färskt blod. Nån som vart med om nått liknande?

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987, lindabinda

2/8 - Esofe, kattblomman, rubie

3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz

3/8 - Udde

4/8 - Periksson90, Danielsson21, Ardnas89

5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80, sobika

6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen, ksrg8887

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn

9/8 - månflicka, Canary

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG

12/8 - niiskueiti

13/8 - mammatill2boys

14/8 - Cajsa278, JosHed

15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris

16/8 - Blåstjärna

17/8 - Roran1

18/8 - Kira16

19/8 - Thorax, amne18

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90

24/8- AnonymAB

28/8 - Issari

• Sobika

Ikväll kom mensen som beräknat. Tempen dippade imorse så va beredd på det. Flyttar mig i listan till den 28e istället. Just nu är det skönt med korta cykler :)

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987

2/8 - kattblomman, rubie

3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90

4/8 - Ardnas89

5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, 081119, tinz

6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre

9/8 - månflicka, Canary,

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG

12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91

14/8 - Cajsa278, JosHed, Elsaida

15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys

17/8 - Roran1, Tiolina

18/8 - Kira16

19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, BragoP

24/8- AnonymAB , Grumpycavat

26/8 Sararebecca

28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika

29/8 Pahm

30/8 - lindablinda, MammaKA

31/8 Sariiparii, timal89, Esofe

PLUS + LISTAN

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)

30/7 - natalieljung BIM-2

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4

2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1

• Sobika

Idag fick jag fast gubbe på ältestet, men undrar om inte äl kan komma redan idag. Har redan såå onda känningar. Vi kör på här sen inväntar vi vårt andra bim den här månaden och hoppas det blir nått nu på vårt andra försök :D

• Sobika

Jag är på äl+7 idag och fick nyss lite rosa på pappret när jag torkade mig. Nu blev jag så nervös. Hoppas verkligen det är en nidis och inte kroppen som spelar en ett spratt. Har fått nidis med båda mina andra barn

• Sobika
    Issari skrev 2018-08-21 13:44:47 följande:

Hej!

Jag är på ÄL+9 (eller kanske 10). Nyss när jag var på toa så fick jag en liten blodblandad rosa slemmig flytning. Jag vågar ju inte hoppas att det är en nidblödning (men jag har aldrig haft blödningar annat än mens som brukar komma ÄL+15). Vad tror ni? Någon som fått nidis?

Jag fick lite rosa på pappret i förmiddags och knappt en droppe i trosan. Är på äl+7. Har fått nidblödning med båda andra barnen och dom har vart såhär så hoppas Verkligen på det. Tycker det låter som att du också hade de :D
  • Sobika
    Issari skrev 2018-08-21 17:37:46 följande:

Åh, jag hoppas verkligen att det var det för oss båda! I mitt fall fick jag inte heller något i trosan och direkt efter fanns inte ett spår när jag torkade mig igen. Det var verkligen som att det var en separat rosa ?slembit? som inte hade något med andra flytningar att göra. Och så tänker jag att det kan vara eftersom en eventuell nidblödning kommer från livmodern och flytningarna från slidan.

Håller tummarna!

Ja precis! Håller tummarna jag med!! Dock fick jag rött på pappret när jag torkade imorse och sen kom det några droppar. Sen slutade det så vet inte vad det kan vara. Hoppas det inte fortsätter bara.
  • Sobika
    Issari skrev 2018-08-22 18:21:32 följande:

Jag har BIM i helgen (söndag) så jag tror jag väntar tills dess. Vill inte slösa test i onödan (vilket jag gjort andra månader). Du då?

Jag har bim på måndag och hade inte tänkt testa förän på tisdag om mensen inte kommit, men nu ska jag på kräftskiva på lördag så tänker att jag får testa på morgonen där och se om det visar sig nått eller inte
  • Sobika
    AliceJuni skrev 2018-08-22 19:03:03 följande:

Jag har också bim på måndag. Är så nervös. Jag kommer att testa imorgon med cb men det kan vara för tidigt. Så jobbigt att vänta.

Åh vad kul med samma dag! Förstår de, vad spännande!! Har du haft nån känsla eller så?
  • Sobika
    AliceJuni skrev 2018-08-23 08:18:42 följande:

Jag mådde illa igår och var extremt trött. Tog två stycken test idag som båda var negativa. :(

Så nu är det bara att vänta och hoppas att mensen inte kommer. Hur har det varit för dig?

Håller tummarna att det bara va för tidigt att testa!

Jag fick lite rosa i förrgår och lite rött igår och kände molvärk. Men idag är allt som borta, trodde det kunde va nidblödning för det va så med båda andra barnen men nu tror jag inte det är nåt alls längre, men ska ändå testa på lördag såklart.
Svar på tråden BIM Augusti <3