BIM Augusti <3
Grattis till plusset! Håller med dig! Man vill ju bara prata med någon om det ;) så att du inte lagt till dig på pluslistan, den finns under BIM listan :)
Grattis till plusset! Håller med dig! Man vill ju bara prata med någon om det ;) så att du inte lagt till dig på pluslistan, den finns under BIM listan :)
Tog ett test nu imorse, det syns lite tydligare i verkligenheten, alltså man ser det utan att anstänga sig men tycker det ser lite tunnt ut, någon som har en idé? Mensen är 2 dagar sen, om jag inte räknat fel. Borde det inte synas tydligare idag?
Hoppas ni ser det, jag lovar att jag inte inbillar mig, min sambo har också sett det ;P
BIM -2, Äl+12/13-ish.
Vad ser ni?
Lägger till mig i BIM-listan 31/8 igen för jag försvann på vägen någonstans :)
Vågar inte riktigt tro på det..... ÄL+11 / BIM-2
Ska testa digitalt med, men får kanske vänta på morgonurinen imorgon.... om jag kan hålla mig...
Har inställningen att det är ett missfall som inte kommit igång ännu, att allt annat är ett mirakel. Eftersom blödningen startade för två dygn sedan och testet är lite starkare idag än innan så har man såklart förhoppningar om att det går bra ändå. Blöder inte, utan det är lite rosa flytningar som inte ens syns på trosskydd utan man får "gräva ut det" haha. Är dessutom fortfarande innan bim så tänker att om det är ett missfall så borde egentligen hcg sjunka snabbt då det inte hunnit bli speciellt mycket. Men vi får som sagt se vad som händer och sker. Lever som vanligt och tänker att det blev ett missfall och om jag skulle plussa väldigt starkt om några dagar när vi passerat bim så vågar jag nog börja hoppas och tro att det gått bra ändå.
Aha okej så om ingen stegring sker behöver jag inte ens gravtesta mig med andra ord. Har inte bim för sen 16.e typ. Men va mest en fundering. Tack för svar.
Nej men precis.
Men bra lösning, ska nog också börja med äl igen och se om de blir nån stegring :)
Men oj! Vad många plus!!!
Grattis alla ni! :)
Ja riktigt många plus i denna tråd. Hängt med ett tag men denna måste slå nåt slags rekord i plus. Blir en babyboom i april :D
Jaa, undrar om det har något med semestern att göra.. folk orkar ligga lite mer än vanligt ;) haha
Kan placera mig i BF gruppen :D kunde inte hålla mig då jag haft den starka gravidkänslan.
6e försöket. Äl+8 bim -10
Om de var Conceive plus gel, uteslutning av transfetter och socker eller att vi hade sex enbart på ÄL dagen får vara osagt. Nu är vi här äntligen.
Köpte gravidtest igår (vill inte slösa digitala än) för de som tvivlade på mitt igår och här är resultatet
(Till mitt försvar var de två första för gamla så vågade inte lita på dem....) :D
Mina Familjelivs-vänner,
hade ett positivt äl-test i söndags eftermiddag. vi hade sex fredag-måndag.
Men idag efter jag varit hos gyn o lämnat cellprov och annat så känner jag mig helt slut. vi känner båda att vi i te orkar idag/kväll.
Vi vill heller inte att det ska bli någon press.. "att nu ska vi ha sex bara för att vi ska".
vilket vi båda kände igår kväll.. :$
Men då är frågan.. vad har vi för chanser att ändå prickat in denna månaden?
kan gynbesöket och "stöket" påverka våra chanser att bli gravida?
Tack för att ni finns o man kan få lämna sina tankar o funderingar.. <3
Okej.. med det menar du att vi kanske ska försöka gå till sex idag i alla fall?
eller tror du vi kan ha chanserna med oss ändå?
SÅ tacksam för input.
BIM idag. Spökstreck igår, och negativt digitalt igår. Brun flytning imorse och ba "jahaja". Men mensen har inte kommit igång. Tog en sticka och får ett svagt streck som går att fota. VAD ska jag tro?