• Canary

BIM Augusti <3

Alltså så skumt! Började återigen blöda idag, men bara när jag torkar mig, det kommer ingenting i trosan. Nu senast var det ingenting. Har alltså haft mellanblödningar med jämna mellanrum med start ca 5 dagar efter ägglossning. Är det något man borde söka för om det kvarstår?

Tänker numera inte att jag är gravid pga detta, även om kroppen luras med känsligare luktsinne, andfåddhet, trötthet och en massa andra grejer. :)

• Canary
    mammatill2boys skrev 2018-08-02 16:12:01 följande:
    Jag har precis pratat med gyn pga jag har enorma smärtor, haft feber tidigare i veckan och blödningar i 3 veckor. Men har ju ÄL nu enligt testerna och det kunde jag lita på sa bm trots blödningarna för det ändå bli gravid. Tydligen en extrem ägglossning enligt henne pga det är min första sen pillerstopp. Hon sa även att även om jag blir gravid så är det inget konstigt om missfärgade flytningar fortsätter. Så tänkte bara att hoppet kanske inte är ute för dig helt för det är okej att ha missfärgade flytningar och blödningar tidigt i grav. Kan ju även va nidblödning du har?
    Oj jösses, om du säger sådär börjar jag ju typ hoppas :)
    Ja ibland har jag haft missfärgade flytningar och ibland lite mer rött på papperet men inte mer än så.

Men spännande med din ägglossning!!! Verkar ju mycket lovande!!
  • Canary
    Trana123 skrev 2018-08-03 11:01:47 följande:
    Oj spännande att du har likadant! Du måste uppdatera om det slutar/kommer igång! Eller allt som händer!
    Jag har likadant tror jag! I mitt fall så finns det blod därinne men det kommer liksom inte igång, alt små små spottings! bim -5. Så konstigt!
  • Canary

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987

2/8 - kattblomman, rubie

3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90

4/8 - Ardnas89, Moall

5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, 081119, tinz

6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre

9/8 - månflicka,

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG

12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91

14/8 - Cajsa278, JosHed, Elsaida

15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys

17/8 - Roran1, Tiolina

18/8 - Kira16

19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan

22/8 - EmmalinneaS

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, BragoP

24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS

26/8 Sararebecca

28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary

29/8 Pahm

30/8 - lindablinda, MammaKA

31/8 Sariiparii, timal89, Esofe

PLUS + LISTAN

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)

30/7 - natalieljung BIM-2

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4

2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1

• Canary
    Canary skrev 2018-08-05 17:32:56 följande:

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987

2/8 - kattblomman, rubie

3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90

4/8 - Ardnas89, Moall

5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, 081119, tinz

6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre

9/8 - månflicka,

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG

12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91

14/8 - Cajsa278, JosHed, Elsaida

15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys

17/8 - Roran1, Tiolina

18/8 - Kira16

19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan

22/8 - EmmalinneaS

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, BragoP

24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS

26/8 Sararebecca

28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary

29/8 Pahm

30/8 - lindablinda, MammaKA

31/8 Sariiparii, timal89, Esofe

PLUS + LISTAN

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)

30/7 - natalieljung BIM-2

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4

2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1

Fick mens och la in mitt nästa troliga BIM, 28/8.
  • Canary

Testade imorse att känna efter livmodertappen, för att försöka lära mig hur den förändras över cykeln, men hittade ingenting? It just keeps going, liksom. Kan man vara för djup för sina fingrar eller gör jag fel? Nån som känner igen sig?

Sista mensdagen f ö.

• Canary
    WanderChild skrev 2018-08-07 12:50:53 följande:

Testa att spänna dig och sitt i lite olika vinklar. Jag kan spänna mig så att den liksom kommer ner o kan även typ spänna på andra hållet så den försvinner upp. Brukar känna när jag sitter på toa, tycker det är enklast då.

Tack, det funkade!
  • Canary
    Thorax skrev 2018-08-09 06:23:10 följande:

Kan placera mig i BF gruppen :D kunde inte hålla mig då jag haft den starka gravidkänslan.

6e försöket. Äl+8 bim -10

Om de var Conceive plus gel, uteslutning av transfetter och socker eller att vi hade sex enbart på ÄL dagen får vara osagt. Nu är vi här äntligen.

GRATTIS Thorax!!!

Sååå kul!
  • Canary
    Lala90 skrev 2018-08-08 16:59:43 följande:

Hej hörrni! Jag har följt tråden länge men har inte skapat något konto förrän nu.. först o främst: GRATTIS till alla fina plus i tråden, underbart ju <3

Jag har BIM idag (osäker hur man lägger till sig i listan hehe..). Ingen mens, inga känningar alls.. tog just RFSU test som var toknegativt och ett CB digital (ej gravid) som jag dissikerade, ser ni alla tre strecken? Ska det vara så eller kan mitt hopp ännu hållas vid liv? vill så gärna..

Fast plocka inte isär digitala test.

Kanske kan du vänta och testa om en vecka om mensen inte kommit. Eller så kommer den och då är det ju inte så långt till nästa ÄL?
  • Canary

En fråga till er som använder Clearblue advanced digital! Om jag använt slut på mina tio stickor, kan jag ta andra stickor från ett annat paket, men med samma avläsare som jag hittills använt denna månad? Det kan väl inte vara så att stickorna i paketet är bundna till just den avläsaren?

• Canary

Huuuu ingen ägglossning denna månad verkar det som. Känner mig rätt misslyckad!

• Canary

Liten uppdatering! Fick bara blinkande smiley och inte fast på äl-testet men inbillar mig att jag fick äl senare då jag, efter att jag slutade testa, fick lite mensvärk och blev lite blötare o lite mer sexintresserad. Så vi ligger på och hoppas. Dock så har det blivit en hel del alkohol pga kräftskiva och även en del snusande o stressande. Så betraktar väl den här cykeln som ett halvt försök, nästa cykel lär inte bli lika stressig

• Canary
    Fiiiai skrev 2018-08-19 16:50:07 följande:

Hej! Jag vill bara berätta om hur det gick för mig. Hade ju mina aningar om att jag var gravid pga symtom som lite mensvärk mellan äl och väntad mens, men väntade med att testa. Fick plötsligt hemsk smärta i magen och senare en blödning. (Detta var några dagar innan bim.) åkte in snabbt och fick reda på på akuten att jag var gravid och att det kunde vara tidigt missfall. Efter ul misstänkte de dock det värsta: utomkveds. Samt att jag kunde blivit gravid redan förra månaden (att min senaste ?mens? var en annan blödning?) Jag fick opereras direkt och de tog bort den ena äggledaren som brustit. :( känns helt underligt att detta pågått i min kropp utan att jag visste om det och att den där harmlösa ?mensvärken? kanske var ett tecken på att graviditeten satt sig på fel ställe...

Oj då vilken dramatik! Hur mår du nu?
Svar på tråden BIM Augusti <3