Inlägg från: mammatill2boys |Visa alla inlägg
  • mammatill2boys

BIM Augusti <3

Jag fick som jag skrev innan positivt på ÄL-test idag, när kan jag då räkna med att ha bim? Har ju inte haft en ?riktigt? mens än sen pillerstopp i juni.

• mammatill2boys

Ändrar mitt BIM från 13/8 till 16/8:)

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987, lindabinda

2/8 - Esofe, kattblomman, rubie

3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz, Udde, Periksson90

4/8 - Ardnas89

5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80, sobika

6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen, ksrg8887

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn

9/8 - månflicka, Canary

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG

12/8 - niiskueiti, onlyme86

14/8 - Cajsa278, JosHed

15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys

17/8 - Roran1

18/8 - Kira16

19/8 - Thorax, amne18

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, BragoP

24/8- AnonymAB

28/8 - Issari

PLUS + LISTAN

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)

30/7 - natalieljung BIM-2

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4

• mammatill2boys
    soffipropp1987 skrev 2018-08-02 10:27:26 följande:

Alltså, jag kunde inte hålla mig, detta är andra gången jag kissar idag. Knappt en minut efter testet togs och strecket ser ut såhär. För visst ser ni oclså någonting?!?!

Klart det där är ett plus !! Stort grattis!:)
  • mammatill2boys
    Canary skrev 2018-08-02 15:49:54 följande:

Alltså så skumt! Började återigen blöda idag, men bara när jag torkar mig, det kommer ingenting i trosan. Nu senast var det ingenting. Har alltså haft mellanblödningar med jämna mellanrum med start ca 5 dagar efter ägglossning. Är det något man borde söka för om det kvarstår?

Tänker numera inte att jag är gravid pga detta, även om kroppen luras med känsligare luktsinne, andfåddhet, trötthet och en massa andra grejer. :)

Jag har precis pratat med gyn pga jag har enorma smärtor, haft feber tidigare i veckan och blödningar i 3 veckor. Men har ju ÄL nu enligt testerna och det kunde jag lita på sa bm trots blödningarna för det ändå bli gravid. Tydligen en extrem ägglossning enligt henne pga det är min första sen pillerstopp. Hon sa även att även om jag blir gravid så är det inget konstigt om missfärgade flytningar fortsätter. Så tänkte bara att hoppet kanske inte är ute för dig helt för det är okej att ha missfärgade flytningar och blödningar tidigt i grav. Kan ju även va nidblödning du har?
  • mammatill2boys
    rubie skrev 2018-08-04 07:30:37 följande:

Tog ett test nu imorse, det syns lite tydligare i verkligenheten, alltså man ser det utan att anstänga sig men tycker det ser lite tunnt ut, någon som har en idé? Mensen är 2 dagar sen, om jag inte räknat fel. Borde det inte synas tydligare idag?

Hoppas ni ser det, jag lovar att jag inte inbillar mig, min sambo har också sett det ;P

Jag ser det! :) Testa om ett par dagar igen eller med digitalt. Va kul!!
  • mammatill2boys
    Hansson88 skrev 2018-08-04 07:40:31 följande:

BIM -2, Äl+12/13-ish.

Vad ser ni?

Jag ser! Grattis va kul!!
  • mammatill2boys
    Linepj skrev 2018-08-04 16:25:11 följande:

Det svaga blev idag tydligt!

Är det någon som kan hjälpa mig med hur jag ska tänka kring veckor/dagar? Sista mensen var 21 maj och positivt utslag på ägglossningstest från 21 juli och 5 dagar framåt..

5 dagar positivt på ÄL-testet i slutet på Juli va att du va gravid och inte ÄL.
  • mammatill2boys
    Linepj skrev 2018-08-04 16:25:11 följande:

Det svaga blev idag tydligt!

Är det någon som kan hjälpa mig med hur jag ska tänka kring veckor/dagar? Sista mensen var 21 maj och positivt utslag på ägglossningstest från 21 juli och 5 dagar framåt..

Eller nu blev jag osäker... Normalt har man ju positivt på ÄL-stickan en dag. Så verkar konstigt att du har haft 5. Så kan nog inte hjälpa dig att räkna tyvärr. Grattis till plusset i alla fall:)
  • mammatill2boys
    dummamej2 skrev 2018-08-05 12:49:50 följande:

Jag hoppas att det bara är spotting. Skulle vara så tråkigt med ett till missfall. Man börjar tro att något är fel då.. Tack snälla för dina ord :)

När jag pratade med gyn om min spottings/blödningar så sa hon att det va normalt att ha både under ÄL och att det kunde även va så under graviditeten. Hoppas det går bra för dig!
  • mammatill2boys

Kanske en dum fråga.. men någon som vet om det alltid blir stegring på ÄL-stickor om man är gravid? Jag har ju redan haft min ÄL men bara undrade i med att jag testar mig varje dag ändå pga pillerstopp och vill få koll på kroppen:)

Svar på tråden BIM Augusti <3