BIM Augusti <3
Jag fick som jag skrev innan positivt på ÄL-test idag, när kan jag då räkna med att ha bim? Har ju inte haft en ?riktigt? mens än sen pillerstopp i juni.
Jag fick som jag skrev innan positivt på ÄL-test idag, när kan jag då räkna med att ha bim? Har ju inte haft en ?riktigt? mens än sen pillerstopp i juni.
Ändrar mitt BIM från 13/8 till 16/8:)
BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, lindabinda
2/8 - Esofe, kattblomman, rubie
3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz, Udde, Periksson90
4/8 - Ardnas89
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80, sobika
6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen, ksrg8887
7/8 - Jennib, Neleda, ellie86
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn
9/8 - månflicka, Canary
11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG
12/8 - niiskueiti, onlyme86
14/8 - Cajsa278, JosHed
15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris
16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys
17/8 - Roran1
18/8 - Kira16
19/8 - Thorax, amne18
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, BragoP
24/8- AnonymAB
28/8 - Issari
PLUS + LISTAN
30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)
30/7 - natalieljung BIM-2
31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4
Alltså, jag kunde inte hålla mig, detta är andra gången jag kissar idag. Knappt en minut efter testet togs och strecket ser ut såhär. För visst ser ni oclså någonting?!?!
Alltså så skumt! Började återigen blöda idag, men bara när jag torkar mig, det kommer ingenting i trosan. Nu senast var det ingenting. Har alltså haft mellanblödningar med jämna mellanrum med start ca 5 dagar efter ägglossning. Är det något man borde söka för om det kvarstår?
Tänker numera inte att jag är gravid pga detta, även om kroppen luras med känsligare luktsinne, andfåddhet, trötthet och en massa andra grejer. :)
Tog ett test nu imorse, det syns lite tydligare i verkligenheten, alltså man ser det utan att anstänga sig men tycker det ser lite tunnt ut, någon som har en idé? Mensen är 2 dagar sen, om jag inte räknat fel. Borde det inte synas tydligare idag?
Hoppas ni ser det, jag lovar att jag inte inbillar mig, min sambo har också sett det ;P
BIM -2, Äl+12/13-ish.
Vad ser ni?
Det svaga blev idag tydligt!
Är det någon som kan hjälpa mig med hur jag ska tänka kring veckor/dagar? Sista mensen var 21 maj och positivt utslag på ägglossningstest från 21 juli och 5 dagar framåt..
Det svaga blev idag tydligt!
Är det någon som kan hjälpa mig med hur jag ska tänka kring veckor/dagar? Sista mensen var 21 maj och positivt utslag på ägglossningstest från 21 juli och 5 dagar framåt..
Jag hoppas att det bara är spotting. Skulle vara så tråkigt med ett till missfall. Man börjar tro att något är fel då.. Tack snälla för dina ord :)
Kanske en dum fråga.. men någon som vet om det alltid blir stegring på ÄL-stickor om man är gravid? Jag har ju redan haft min ÄL men bara undrade i med att jag testar mig varje dag ändå pga pillerstopp och vill få koll på kroppen:)