• Esofe

BIM Augusti <3

Jahajaa skrev 2018-07-30 18:55:31 följande:

Ja, jag köpte ett clearblue som jag tänkte ta imorgon, men kunde inte vänta.. :D det blev också positivt, så jag testade med ett test till från testlagret och det blev ett streck där med, så nu tror jag på det :D känns ju inte som att man lyckas få tre stycken spökstreck

Grattis!
  • Esofe
    natalieljung skrev 2018-07-31 07:27:12 följande:

Hej kompisar! Här är en till som har fått ett positivt test.

Gjorde ett igår efm som visade ett svagare streck (dock positivt) men vågade inte riktigt tro på det till 100% haha men nu tror jag minsann jag vågar! :)

Mina symtom: ca en vecka efter äl fick jag magknip (skrivit det innan) i den övredelen av magen. Har blivit uppsvälld som en ballong och otroligt gasig. Samt lite lättare mensvärk lite då och då sen en vecka tillbaka (inte så mycket längre). & pytte lite ömma bröst sen en vecka tillbaka men trodde det skulle kännas mer i dom :P

Åhhhh grattis! Skriv upp dig på +listan! Lycka till med allt!
  • Esofe

BIM-2 med toknegativt CB test. Nu ger jag upp! Har haft såna extrema knip i 4 dagar, och varit toksäker på att jag faktiskt var gravid denna gången...

• Esofe

Hoppar ur tråden då jag fått spottings. Brukar alltid ha extrem PMS men nu känner jag ingenting förutom bubblig mage.

Lycka till allihopa

• Esofe

Fick mensen idag, så flyttar mig själv från 2/8 till 31/8, får hoppas på ett födelsedagsplus istället..

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987

2/8 - kattblomman, rubie

3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90

4/8 - Ardnas89

5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80, sobika, 081119, tinz

6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn

9/8 - månflicka, Canary

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG

12/8 - niiskueiti, onlyme86

14/8 - Cajsa278, JosHed

15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys

17/8 - Roran1, Tiolina

18/8 - Kira16

19/8 - Thorax, amne18

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, BragoP

24/8- AnonymAB , Grumpycavat

28/8 - Issari

30/8 - lindablinda, MammaKA

31/8 timal89, Esofe

PLUS + LISTAN

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)

30/7 - natalieljung BIM-2

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4

• Esofe

Fick min mens för ca 48h sedan, med en jävla mensvärk till. Dock så blödde jag väldigt lite jämfört med vad jag brukar och det har redan börjat avta, endast efter 48h... Mina vanliga mensar brukar vara i ca 5 dygn.. Säkert stress...

• Esofe

Ny månad, mensen börjar lida mot sitt slut. Idag påbörjade jag en kur med rosenrot. Mestadels för att det ska vara bra emot stress, då jag jobbar ca 55h/v i 30+ grader.. Även digitala ÄL test är inköpta, så hoppas det går an nu, slutade med minipiller i maj och då började vi direkt försöka få en liten en..

• Esofe
    iERR skrev 2018-08-09 12:36:56 följande:
    Jag och sambon är oense, jag tycker mig se ett streck men han hävdar det motsatta. Ser ni något eller inbillar jag mig bara?
    Jag ser det! Prova ta ett digitalt för att bevisa för honom att du har rätt ;)
  • Esofe
    iERR skrev 2018-08-09 17:42:41 följande:
    Kunde inte hålla mig så åkte och köpte ett digitalt test, och det visade positivt. Äntligen!!!!
    Stort grattis! Och visa nu din sambo det ;)
  • Esofe
    AnonymAB skrev 2018-08-12 19:03:49 följande:

Okej, nu har jag fått bevisat.. Jag haar ägglossning! Idag! 2 dagar senare än mina appar visar.

trodde ett tag att jag inte hade ägglossning över huvud taget. Men nu fick jag det bevisat:)

så då har jag fått ett positivt ägglossningstest nu i eftermiddag. när ska vi lägga som mest energi på sexet för att optimera chanserna att pricka rätt? kram på er

Idag, imorgon och på tisdag! Har hört att ÄL sker ca 1-2 dagar efter positivt test?
Svar på tråden BIM Augusti <3