BIM Augusti <3
Dock har ju en del även ÄL under/strax efter mens så man ska inte lita helt hundra på att de är graviditet om de stegrar runt bim
Dock har ju en del även ÄL under/strax efter mens så man ska inte lita helt hundra på att de är graviditet om de stegrar runt bim
Beror ju på när efter äl, vissa plussar ju sent. Så den funkar på samma sätt som gravidstickor.
Var tvungen att testa med äl-test ikväll pga er konversation. Plussade ju i torsdags, teststrecket var mycket starkare än kontrollstrecket. Gjorde ett gravtest samtidigt och det var som tur är starkare än i torsdags :)
Har hört flera som fått negativa ÄL-test men positiva graviditetstest. Så man ?måste? inte få stegring på ÄL-testet för att vara gravid. Jag hade dock önskat att man alltid fick stegring på ÄL-testerna, slösar hellre med dem än graviditetstest :)
Var tvungen att googla om man kan använda ÄL-test som gravtest och fick svaret, ja det kan man.
www.fertilitetsdoktorn.se/bli-gravid/anvanda-agglossningstest-som-graviditetstest/
En fråga:
Nu i äl-tider så skriker min kropp efter min man ;) men... låt säga att vi skulle ha sex varje dag, är kvaliteten på hans sperma då sämre eftersom utlösningarna är fler under kort tid?
Dvs, blir det bättre kvalitet om vi T.ex har sex varannan dag istället? ????
Bim -7 idag och det kom en liten röd klump ut vid toalettbesök. Har ju haft bruna flytningar konstant i en månad och ändå haft ÄL men detta va rött och en lite klump. Då är det antagligen kört denna månaden antar jag! Tid hos gyn på onsdag för kontroll pga mina besvär sen pillerstopp.
Grattis alla som plussat<3
Bim -7 idag och det kom en liten röd klump ut vid toalettbesök. Har ju haft bruna flytningar konstant i en månad och ändå haft ÄL men detta va rött och en lite klump. Då är det antagligen kört denna månaden antar jag! Tid hos gyn på onsdag för kontroll pga mina besvär sen pillerstopp.
Bara blod en gång sen inget mer.. sjukt trött på min konstiga kropp!
Grattis alla som plussat<3
Hej, jag är helt ny på familjeliv. Så vet inte exakt hur man gör för att skriva rätt här i forumet. Det där ngt jag missat!! Ska det vara så att man har positivt äl test om man blivit gravid? :) måste man testa på morgonen eller hur fungerar det? Hur mkt kan man lita på resultatet.
Bim -7 och min ÄL-tester har blivit lite starkare... Fler sim har sånna starka streck utan att ha ÄL?