kiwibear skrev 2018-08-03 10:15:24 följande:
Hej! Hoppar in här. Har BIM om 3 dagar (6/8) men har inte allt för höga förhoppningar. I maj fick vi MA i vecka 18, så detta är första försöket efter det. Men hoppet är det sista som lämnar människan, typ ^^
Beklagar verkligen.
Jag håller tummarna att det går vägen denna gång.
sariiparii skrev 2018-08-03 11:08:48 följande:
Tack för dina ord :) ja, kroppen förändras och dessutom är det ju lite av ett mirakel att vi har blivit gravida så snabbt tidigare, det kan man ju inte gå och förvänta sig ska ske tredje gången i rad! Men mensen kom på BIM idag så slapp gå och vänta på den iallafall :P
Men förstår om man ändå hoppas det är så tredje gången.
Tryggt att den trots allt är punktlig, då går de ju planera lite bättre.
babytjejen skrev 2018-08-03 11:27:32 följande:
Tyckte samma här, har bim på söndag el måndag....funderar på att ta ett test imorgon bitti, inte för att jag tror jag är gravid utan för att få bort alla dumma förväntningar som dyker upp varje månad. Nya symtom varje månad men ingen graviditet...därför man börjat tänka på tidigt klimakterie mer o mer...
Ja men samma här, alltid nåt som man tänker att det måste vara ett tydligt tecken.
Jag funderar på att testa nästa fredag. Vet inte riktig när äl var exakt men då har man liksom lite att gå efter om de är negativt.
Komiskt att du sa det. Jag beställde hem ett klimakterietest för några veckor sen, var helt inställd på att de var kört. De var tack och lov negativt men skönt att ha gjort de så hjärnspökena försvann.