Jagerika skrev 2018-08-09 07:31:34 följande:
Men ååååh! Blev faktiskt tårögd när jag såg ditt test! Har ju sett dig i flera trådar en lång tid nu!! GRATTIS Och lycka till med pyret <3
Men gulliga du <3 tack på mycket. Jag blir också så himla glad när de kommer plus, lite extra för de som kämpat länge.
Alltidvi skrev 2018-08-09 08:01:26 följande:
[quote=78949835][quote-nick]Alltidvi skrev 2018-08-09 07:56:54 följande:[/quote-nick]Ah okej :)
Vill inte va elak o förstöra ngt men ÄL test kan visa positivt när det närmar sig mens också men jag håller tummarna att gravtest ger positivt och det är därför SU fick detta på ÄL test :)
Jag gjorde ÄL test då min mens va sen 2 dagar o det va super positivt, test strecket va starkare än kontroll strecket precis som när man får positivt ÄL. Men oh gravtest o negativt o dagen efter kom mensen :( så himla besviken men som jag skrev hoppas på annat resultat för dig :)
Det är inte mensen de reagerar på, de är att många har äl även vid mens. Så det är jag medveten om.
Men jag känner min cykel alldeles för väl så hade väl inte ens behövt test då jag vetat länge men vägrat tro på de. Har inga menssmärtor jag alltid får en vecka innan, inget pms, ingen trötthet. Däremot växtvärk, extremt illamående, yrsel sen 4 dagar nu, och överdrivet glad som jag av någon outgrundlig anledning blir av gravidhormoner, och den där starka gravidkänslan som aldrig slår fel.
Så är ingen tvekan om de :)
Jevi87 skrev 2018-08-09 08:07:20 följande:
Stort grattis!! Så kul! :)
Tack så mycket :)
Lala90 skrev 2018-08-09 09:06:54 följande:
Ååååh jag blir alldeles rörd här, fasen vad kul för er! Stort grattis <3
Sån glädje, tack så mycket :)
NiMi12 skrev 2018-08-09 09:26:20 följande:
Stort grattis Thorax :)
Så glad för din skull!
(Vi följde varandra i förra tråden där jag fick plus men sen missfall) /försök3 <3
Ja dig minns jag :)
Så tråkigt, men de säger de är lättare att bli gravid när hormonerna är kvar i kroppen så håller tummarna för sig nu :)
Korvstroganoff skrev 2018-08-09 09:33:13 följande:
åh Grattis!!!! Nu blir ju jag också sugen på att göra ett test!!!
Ja gör de, vore så kul ju <3