Vill jag ha sex eller skada mig själv?
Det finns ju lite olika här, du kan självskada med sex eller så kanske du är åt masochist hållet, eller båda eller något helt annat.
Jag har skadat mig själv med sex och lyckades ta mig ut. Från rent självskadebeteende övergick det till bdsm, typ, på ett annat vis så skadade mig fortfarande men mindre medvetet. Först med min man insåg jag fullt vad jag gjort under tiden jag höll på med bdsm.
Om jag var du, pausa, ha inte sex nu. Prata med jourer och organisationer som arbetar med sexuellt självskadebeteende. Det finns hjälp att få, jag lovar. Skadar du dig på andra vis? Hur mår du när du mår dåligt?
Angående bdsm kan sådan relationer vara super om alla parter mår bra och tar hand om varandra. Ville bara berätta hur det var för mig.
Ja du som jag förstod det hade det med din man? Han insåg det men jag har haft det med olika varje gång iprincip och antar att ingen kommer märka det då. Men när du hade det som självskadebeteende, vadå ville du att han skulle göra då?
Att pausa från det kommer bli svårt eftersom jag först och främst har svårt för att säga nej till det, även om jag inte vill. Jag har skadat mig på andra vis men inte just nu, det går upp och ner hur jag mår. Ibland är det bra och ibland är det så dåligt att jag vill ta mitt liv. Dom dagarna ligger jag i sägen och inte gör något, inte äter eller pratar med någon och gråter. Så väldigt upp och ner.