Inlägg från: Anonym (Svar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Svar)

Vill jag ha sex eller skada mig själv?

Anonym (Ja du) skrev 2018-07-18 00:02:52 följande:

Det finns ju lite olika här, du kan självskada med sex eller så kanske du är åt masochist hållet, eller båda eller något helt annat.

Jag har skadat mig själv med sex och lyckades ta mig ut. Från rent självskadebeteende övergick det till bdsm, typ, på ett annat vis så skadade mig fortfarande men mindre medvetet. Först med min man insåg jag fullt vad jag gjort under tiden jag höll på med bdsm.

Om jag var du, pausa, ha inte sex nu. Prata med jourer och organisationer som arbetar med sexuellt självskadebeteende. Det finns hjälp att få, jag lovar. Skadar du dig på andra vis? Hur mår du när du mår dåligt?

Angående bdsm kan sådan relationer vara super om alla parter mår bra och tar hand om varandra. Ville bara berätta hur det var för mig.

Så det behöver inte vara ett självskadebeteende? Har pratat med min kurator på skolan och hon Sa att det förmodligen var självskadebeteende, men det kanske inte är det nu när jag läste vad du skrev. Som sist nu när jag hade sex så tyckte jag vara det var obekvämt men när han började köra hårdare och gjorde att jag fick ont så var det mycket skönare.

Ja du som jag förstod det hade det med din man? Han insåg det men jag har haft det med olika varje gång iprincip och antar att ingen kommer märka det då. Men när du hade det som självskadebeteende, vadå ville du att han skulle göra då?

Att pausa från det kommer bli svårt eftersom jag först och främst har svårt för att säga nej till det, även om jag inte vill. Jag har skadat mig på andra vis men inte just nu, det går upp och ner hur jag mår. Ibland är det bra och ibland är det så dåligt att jag vill ta mitt liv. Dom dagarna ligger jag i sägen och inte gör något, inte äter eller pratar med någon och gråter. Så väldigt upp och ner.
  • Anonym (Svar)
    Anonym (Ja du) skrev 2018-07-19 00:43:13 följande:

Jag och min man är "vanilj" alltså inget hårt. Det var först med honom jag inte kände behov av det, kände mig älskad.

Utifrån vad du skriver tror jag att du använder sex för att skada dig själv, det behöver inte vara hårt. Du skriver att du har svårt att säga nej till expel. Sex ska vara lustfyllt och roligt och det kan verkligen vara det. Har du sökt hjälp? Du mår uppenbarligen inte bra men det kan verkligen bli bättre, du kan må bra och du förtjänar att må bra.

Ja okej! Har inte sagt mer än den hjälpen med kuratorn men hon vill att jag söker till vårdcentral eller ungdommotagning och får bättre hjälp. Men vill inte prata med någon annan än henne när hon är den vuxen jag verkligen kan öppna upp mig för, har ingen och har aldrig haft någon annan vuxna jag vill eller kan öppna mig så mycket för. Olika andledningar till varför det är just henne men har Inter modet eller orken till att prata om allt jobbigt igen.

Är otroligt tacksam för dina svar, uppskatta otroligt mycket så du vet det!
Svar på tråden Vill jag ha sex eller skada mig själv?