• Shibby

BF Mars 2019

Hej,

Jag har sett att det finns några familjelivs-grupper för oss med BF i Mars 2019, som inte verkar vilja starta en Facebook grupp.
    Inget fel med det, och jag har säkert missat något eftersom jag har sent BF 25/3.

Men tänkte att jag kan testa att skapa en ny tråd för oss som vill skapa en Facebook grupp då jag tycker det blir så mycket lättare att följa i telefonen :)

Jag är 27 år gammal och min man 30 år, vi bor i Stockholm och har en dotter som fyller 3 år i höst.

Hoppas att någon vill haka på :)

• Svar på tråden BF Mars 2019
  • November2017

Är också gärna med! 39 år utanför Göteborg. Gravid med mitt andra barn. Mitt första är snart 8 månader!

• julia1994

Meddela gärna om ni skapar någon grupp! Eller om någon skapat en! Går gärna med :)

• Shibby
    nist skrev 2018-07-18 22:45:31 följande:

Jag är 28 bor i stockholm och väntar mitt första barn med BF 21 mars vad apparna säger. jag är gärna med jag också :)

Ellie8 skrev 2018-07-19 00:26:01 följande:

Hej jag är gärna med i fb-grupp.
    Är 37 år och gravid med första barnet. Glad V. 6+1

FrökenHanna skrev 2018-07-19 11:44:25 följande:

Hej! Jag är också gärna med i gruppen. Jag är 38 år, bor i Göteborg och vi väntar vårt första barn 9/3 :)

julia1994 skrev 2018-07-19 17:22:38 följande:

Meddela gärna om ni skapar någon grupp! Eller om någon skapat en! Går gärna med :)

RebeckaF skrev 2018-07-19 19:40:05 följande:

Går gärna också med! Är 20 år och har bf den 22a mars :)

Hoppas att jag fick mer er alla som ville vara med i facebook-gruppen, jag blev inbjuden i en och för er som inte lyckats hitta dit kan skicka ett PM till ig här på familjeliv med er mailadress så skickar jag en inbjudan till er i gruppen. 

Det kan ta ett litet tag, är på landet med mina föräldrar och dotter så har inte all tid i världen att vara aktiv, men försöker så fort jag hinner :)

• mco

Hej!

Jag har precis plussat och har BF 28 mars vad jag kan räkna ut. Detta blir mitt tredje barn om allt går vägen ????

Får gärna en inbjudan till FB gruppen.

• Emmissara

Aah det är härifrån jag har blivit tipsad genom :D

Bara att skicka pm till mig med er mail som är kopplad till er fb så lägger jag till er.

• Shibby
    Hoppfanten skrev 2018-07-20 10:45:53 följande:

Vill gärna ocks0 vara med :) bf 29e mars och bor i stockholm :)

Du kan skicka pm till mig så skickar jag en inbjudan :)
  • Shibby
    mco skrev 2018-07-21 13:42:08 följande:

Hej!

Jag har precis plussat och har BF 28 mars vad jag kan räkna ut. Detta blir mitt tredje barn om allt går vägen ????

Får gärna en inbjudan till FB gruppen.

Hej, skicka ett pm till mig så bjuder jag in dig
  • Oktober23

Hej!
    Har plussat och är beräknad 28 Mars, mitt andra barn. Hänger gärna också på i Facebook gruppen, hur gör jag det?

Svar på tråden BF Mars 2019