Inlägg från: Vesslan25 |Visa alla inlägg
  • Vesslan25

Vi som har bf April 2019

Hej och grattis till alla plus! Jag är 27 och har bf 9/4... känns väldigt konstigt att skriva det. Vågade testa några dagar efter bim och det var starkt positivt. Har en nybliven ettåring hemma och ser så fram emot detta äventyret.????????

• Vesslan25

V 6+6 och foglossning så jag knappt kan stå upp. Fasiken va tjörvigt det kommer bli på jobbet imorgon. Har ju inte direkt berättat för någon. Och har lite osnyggt maskat mig ifrån vissa arbetsuppgifter senaste tiden då jag har ett tungt jobb med just nu olämpliga maskiner.

Är det någon av er som varit med om detta?

Borde jag bara berätta för att slippa ev. skitsnack av kollegorna eller ska jag smyga på några veckor till?

• Vesslan25
    Eloons skrev 2018-08-21 06:26:15 följande:

Tycker du gör precis som du vill, jag berättade tidigt min första graviditet då jag var väldigt illamående och jobbar mycket med service så behövde informera mina kollegor.

Känns det skönt att berätta för att slippa skitsnack så gör det, annars struntar du i det för du har en anledning som de inte behöver veta om just nu!

Tack! Det här är mitt andra barn och jag fick foglossning samma vecka sist också och var sjukskriven hela graviditeten. Jag sjukskrev mig faktiskt idag och imorgon åker jag utomlands i två veckor så berättar jag för kollegor när jag kommer hem. Så får mitt skumma beteende en förklaring då och graviditeten har kommit lite längre:)
Svar på tråden Vi som har bf April 2019