Inlägg från: 94Felicia |Visa alla inlägg
  • 94Felicia

Vi som har bf April 2019

Hej alla!

Jag har bf 6/4-19

Ska på info samtal på tisdag. Hade egentligen förra veckan med bm blev sjuk. Så typiskt! Mitt första barn och allt! Är så spänd och nyfiken på vad som ligger där inne :) vill gå på ultraljud helt nu hehe

• 94Felicia
    lovisaandersson skrev 2018-08-20 17:31:25 följande:

Hej!

Plussade i lördags på bim -2. Första barnet! Idag v 4+3. Beräknat 25 april. Har börjat få väldigtont i magen som kraftig mensvärk.

Hur har ni mått/mår?

Jag har gått in i v.8 och jag har faktiskt mått ganska bra! Är super trött och haft sån magont. Sen förra veckan mådde jag illa som 17 men det verkar ha lagt sig! :)
  • 94Felicia

Jag måste bara fråga er andra som har gått lite längre än mig! Jag väntar som sagt mitt första barn, och jag ska på hälsosamtal i morgon. Men de jag undrar är när man får göra kub testet, vilken vecka är man i ?

• 94Felicia
    lovisaandersson skrev 2018-08-20 21:52:42 följande:

Känns som brutal mensvärk ???? inte känt av trötthet än men det kommer säkert snart. Hoppas man ska slippa illamåendet utöver det jag har i samband med molvärken.

När är du beräknad? :)

Ja precis, en kväll hade ja så ont att ja va tvungen att stå upp lutad över sängen. Enligt appen jag har är ja beräknad 6/4 ???? på min svärmors födelsedag hehe. Men ska till bm idag så får väl veta idag exakt när :)
Svar på tråden Vi som har bf April 2019