Inlägg från: Niluth |Visa alla inlägg
  • Niluth

Vi som har bf April 2019

Hej!

Hittade precis denna tråd och tänkte hoppa in här.

Är 36 år och gravid med mitt andra barn, har en dotter på 9 år sedan innan så var ett par år sedan man var gravid sist. Nästan så att man har glömt av hur det känns Glad

Har BF 19/4 enligt KUB. Egentligen avslöjas BF först på RUL i min stad, men råkade se vilken dag jag var i på skärmen när barnmorskan bläddrade förbi.

• Niluth

Är det någon som berättat på sitt jobb ännu? Eller avvaktar ni ett tag till?

Själv berättade jag för min teamleader ganska tidigt, men han är också den enda som vet. Mest för att kunna vara ärlig och hinta lite om de dagar som man inte mått så bra och dessutom blir han själv pappa i dagarna så känns som att han om någon vet hur det kan vara.

• Niluth

Snart dags för RUL för några här (kanske någon redan hunnit göra?)!

Kommer ni att kolla upp kön? Själv är jag inte sugen på att veta innan, gjorde inte det sist heller och kände mig väldigt nöjd med det beslutet. 
    Detta är dock sambons första så han har inte riktigt bestämt sig ännu om han vill veta innan så jag låter han få bestämma där. Dock är jag bara i vecka 14 ännu så vi har tid att fundera ett tag till Glad

Svar på tråden Vi som har bf April 2019