• siiaa

Vi som har bf April 2019

Tiffany skrev 2018-08-27 11:06:24 följande:

Imorse när jag vaknade o gick på toan. Kom det blod på pappret. Någon av er som blött under grav? Är iv6 ungefär ..är så orolig för missfall

Jag blödde två gånger i v. 5, var också jätteorolig för missfall då. Men är nu i v.9 och har inte blött något sen dess och symptomen tilltar så förhoppningsvis var det inget. Är nog ganska vanligt med små blödningar i början :)
  • siiaa
    Nathiis skrev 2018-10-18 09:08:04 följande:

Har bf 3e April och har fått tid för rul när jag är i 20 13e november (: Längtar men är väldigt nervös ..

Jag fick inte heller tid för rul förän i v 20, har bf 4/4. Jag gjorde ett ul i v 13, hade varit jättejobbigt att behöva vänta till rul om jag inte hade gjort det.

Jag vill kolla kön, sambon är inte lika övertygad ;)
  • siiaa
    Nathiis skrev 2018-10-18 09:36:33 följande:

Ja ultraljud i v13 gjorde ju vi med i samband med kub osv. Vi ska inte ta reda på kön .. Vi ser ingen anledning plus att det känns mer spännande så ^^

Jag har inte fått göra kub men fick göra vul pga blödningar. Åh jag är alldeles för nyfiken haha :)
  • siiaa
    Nathiis skrev 2018-10-18 11:56:49 följande:

Jasså ? Blir ni inte erbjudna kub eller bara vanligt ultraljud där du bor ?

Nej man blir bara erbjuden kub om man är över 35 här, annars är det bara rul som gäller.
  • siiaa
    fixaochdona skrev 2018-11-03 21:13:01 följande:

Någon mer som börjat känna rörelser? Är i v15 och inbillar mig lite ?fladder? någon gång per dag eller varannan dag :)

Jag började känna i slutet av vecka 18, är i v 19 och känner nästan hela tiden :) men jag har moderkakan i framvägg så är säkert därför jag kände senare.
Svar på tråden Vi som har bf April 2019