jaktenpaflow skrev 2018-09-07 19:26:17 följande:
Vet inte om du skulle skriva till mig men tar mig friheten att svara hehe:) Tack snälla!! Är nu i v 8, 7+4 och vi hade turen att få ett plus på första försöket, fick två till frysen. Men så fruktansvärt jobbigt nu också när man analyserar symptom, känner sig ogravid. Har tom köpt hem gravtest och går och testar då och då. I natt så slutade mina bröst ömma och jag blev såklart supernojig och gick upp mitt i natten för att göra test. Försöker ju tänk positivt men ett missfall skulle verkligen knäcka mig totalt.
Det här året har varit tillräckligt jobbigt.. ska på ultraljud nästa vecka... Hur många försök har ni gjort?
Grattis! Då är du en vecka längre gången än vad jag är, 6+4 idag. Tog senaste testet i natt, därefter varnar clearblue för att testen kan bli missvisande (tror det var en gräns på 6 veckor efter befruktning). Vi ska på ultraljud om 10 dagar och jag är också nervös för att det ska vara något fel...
Vi har en lång och tråkig historia. Två år, tre färskförsök, 4 frysförsök varav ett tidigt missfall. Vi fick ett till frysen nu, ett litet syskon eftersom vi är fast beslutna att detta ska gå vägen. Vet ärligt talat inte hur många försök jag hade orkat till. Känner att min gräns är nådd.
Har inte så många symptom mer än trötthet och illamående. Vaknar mitt i natten och måste kissa, kan sedan inte somna om såklart, utan ligger och tänker fram tills det är dags att gå upp och jobba. Lite ömma och spända bröst, trodde det skulle vara mer.