IVF sommar/höst 2018
Idag sprutade jag menopur första gången på över 4 år! Dags för syskonförsök.. hade glömt hur mkt det sved..
Idag sprutade jag menopur första gången på över 4 år! Dags för syskonförsök.. hade glömt hur mkt det sved..
[quote=79276117][quote-nick]mammsen79 skrev 2018-12-10 07:32:51 följande:[/quote-nick]Är det någon som vet om man ska ta lutinus på morgonen när man ska på insättning samma dag för de sa att jag ska ta en efter o ha med mig en lutinus men det är ju på eftermiddagen.
Jag tog min på morgonen och nästa efteråt vid tre o det är så jag tar nu också så på morgonen ska man ta sa min klinik.
Hur mår ni ruvare?? Trott att jag blivit överstimulerad till att bli rädd för MF (har testdag 19/12), har såå ont i hela ryggen/benen har knappt kunnat jobba. Heelt trött o ont i kroppen också.
Vilken ruvdag är du på? Du ska testa på min födelsedag spännande.
Jag mår rätt kasst. Bättre idag än igår dock.
Låter inte alls bra! Har du varit i kontakt med din klinik? Feber? Känner du dig riktigt dåligt ska du kanske ta kontakt med 1177, gissar att de kommer att uppmana dig att söka akut för detta. Som jag förstår det brukar överstimulering inte påverka graviditeten, dock kan graviditet förvärra överstimuleringen.
[quote=79311088][quote-nick]authentic skrev 2018-12-25 20:33:11 följande:[/quote-nick]Jag skulle tippa på att det står 2-3 då. Håller tummarna :)[/
3+