• Lee***

IVF sommar/höst 2018

Hej,

Hur lever ni under ruvningen? Jag försöker att leva som vanligt att inte stressa men tyvärr har jag lite stressigt o jobbigt på jobbet o är så rädd att de är det som gör att inte embryo vill fästa. Skall göra ett nytt försök nästa månad.

Lycka till alla ni som ruvar, så jobbig tid.

Ingen som är i vår situation kan föreställa sig hur det är.

• Lee***
    Akira Öken skrev 2018-12-16 22:02:10 följande:

Efter 16 dagars ruvning kom testdagen till slut. Jag ÄR GRAVID!

Stort grattis ????
  • Lee***

[quote=79292560][quote-nick]Lee*** skrev 2018-12-16 22:32:04 följande:[/quote-nick]Stort grattis ????[/quote

Skall ju inte vara frågetecken , utan en glad gubbe. Helt fantastiskt, ger upp till oss andra

• Lee***
    tossaliten skrev 2019-01-23 07:29:57 följande:

tack! ja det känns verkligen märkligt efter att inte varit i närheten av nåt plus på över 2 år typ!

Vågar inte riktigt tro att det stämmer eller att det kommer gå vägen än.Kommer vara extremt pessimistisk tror jag, i alla fall till och med v 12!

Kan inte riktigt njuta av det ännu!

Grattis.

Känner så väl igen mig. Oroade mig igenom hela graviditeten, även förlossningen. Även när vi fick vår son var jag orolig men på ett annat sätt, köpte andningsalarm , annars hade jag nog inte kunnat sova.

Sedan hade jag en drömgraviditet, o mådde väldigt bra kände inte så mkt sparkar osv pga moderkakan.

Tror vi alla en rädsla då vi har fått gå igenom mkt för att få barn
  • Lee***

Drömgraviditet för många andra . För mig var det bara jobbigt, ville ju känna massa o må lite dåligt...

Hoppas jag kan njuta mer nästa gång

Svar på tråden IVF sommar/höst 2018