IVF sommar/höst 2018
Hej jag och min make ska börja med ivf försök efter nyår. Några tips eller något man ska tänka på. Jag är jätte glad för all sorts information eller för varje tips vad man kan tänka på.
Hej jag och min make ska börja med ivf försök efter nyår. Några tips eller något man ska tänka på. Jag är jätte glad för all sorts information eller för varje tips vad man kan tänka på.
Att ta hand om varandra och kärleken. Det är en påfrestande period för bägge två, men kanske mest för dig. Se till att planera in lite roliga grejer under våren och kramas mycket.
Jag har en fråga. Det är som sagt första gången för mig och maken. Jag har inte tänkt ivf jag hade hoppas att det skulle gå naturligt. vet att vi planerat ivf efter nyår om det inte blir bäbis självmant. Vi hade pratet om hur allting går till. Det vart nog lite mäktigt för mig att ta in all informationen. Så efteråt fick jag massa olika känslor. Är det vanligt? Jag är som sagt helt oerfaren. Inom detta
Jag har en fråga. Kan man bli nedsövd under äggutplockning?
Jag har precis återförena embryot till min livmodern. Och nu är det bara den långa väntan på och få göra graviditets testet.
Är det vanligt med smärta efter att dom satt in embryot i livmodern?
Suck jag har bara haft det dåligt. Mått dåligt. Så just nu tror jag inte återföreningen gick bra heller. Ska visserligen inte testa än. Men gjorde ett test i imorche men inget som vanligt :'(
Första försök antagligen misslyckat