IVF sommar/höst 2018
beklagar så mycket, hur många försök har du gjort? Stor kram till dig <3
beklagar så mycket, hur många försök har du gjort? Stor kram till dig <3
Beklagar verkligen :( hoppas det går bättre för er nästa gång! Kram! <3
Ledsen att höra som du tidigare skrev känns det som att det nästan vore ett under om du blev gravid med lilla ägget som var kvar för dig vid äp. Jag tror och hoppas det kommer gå bra för digkram
Då är vi lika :) ska du börja vid nästa mens? Hur många ägg fick du ut? Något till frysen? Vi hade ett till övers som inte klarade sig :( därför blir det dessa sprutor igen.
Ja du är gravid. Ta inte fler tester idag utan vänta till imorgon eller ännu bättre över morgon innan du tar nästa test. Grattis! <3
Woow vilken dag är du på? Vilken dag är ditt testdatum? Visst hade du mens? Säkert frågat förr, har minne som en guldfisk.
Ok men när är din testdag? jag är ju på ruv 17 och fick mens i Fredags i går struntade jag i att ta Lutinus på kvällen men pratade med sköterskan som sa att jag ska fortsätta med dem då det in te är många dagar kvar nu, blöder du ännu? Kroppen kanske inte har förstått att du är gravid, håller tummarna för dig, min mens är ej slut ännu men så fort jag slutar blöda ska jag med ta ett test tänkte jag för på fredag är det 3 veckor sedan men tror ju absolut inte att det är något då jag blött massa som en vanlig mens haft lite mensvärk nertill o det brukar jag ej ha men i brösten känner jag ingenting , jag själv är inställd på negativt test o få börja leva ett normalt liv igen med träning samlag och ett glas rött :) o invänta näst mens , men fick ju med lite hopp nu när ditt test visar, fördriv tiden nu , jag själv ska överraska min sambo med en äppelkaka tills han kommer hem, på Onsdag firar vi 5 år. STOR KRAM till dig <3
Ok men när är din testdag? jag är ju på ruv 17 och fick mens i Fredags i går struntade jag i att ta Lutinus på kvällen men pratade med sköterskan som sa att jag ska fortsätta med dem då det in te är många dagar kvar nu, blöder du ännu? Kroppen kanske inte har förstått att du är gravid, håller tummarna för dig, min mens är ej slut ännu men så fort jag slutar blöda ska jag med ta ett test tänkte jag för på fredag är det 3 veckor sedan men tror ju absolut inte att det är något då jag blött massa som en vanlig mens haft lite mensvärk nertill o det brukar jag ej ha men i brösten känner jag ingenting , jag själv är inställd på negativt test o få börja leva ett normalt liv igen med träning samlag och ett glas rött :) o invänta näst mens , men fick ju med lite hopp nu när ditt test visar, fördriv tiden nu , jag själv ska överraska min sambo med en äppelkaka tills han kommer hem, på Onsdag firar vi 5 år. STOR KRAM till dig <3
Hej på er, jag skulle behöva lite råd.
Jag kunde inte hålla mig ifrån att testa med ÄL-stickor som jag hade hemma. Testade RD 6 och det visade inget men idag, RD 11, så var det tydligt "ägglossning". Är det någon som har egna erfarenheter eller som vet vad de där testen ger utslag på. Kan jag vara gravid?
Tack på förhand.
jag vet att de kan visa positivt vid graviditet resp. mens.