IVF sommar/höst 2018
Rd7. Mina ömma bröst är borta o ja känner inget. Vill känna något!! Tjuvtestade idag (två dagars). Men totalblankt såklart ...
Rd7. Mina ömma bröst är borta o ja känner inget. Vill känna något!! Tjuvtestade idag (två dagars). Men totalblankt såklart ...
Ge inte upp än! Har du cirka en vecka till testdag?
Ruvardag 9. Äl +11. INGA symptom. Magkänslan säger starkt att vår första ivf misslyckats :(
Det är jätte vanligt att inte ha några symptom så tidigt. Å om man har det så är det oftast lutinus som ger symptomen. För dom allra flesta kommer symptom mot vecka 6. Så ge inte upp än :)
Jag förstår dig precis! Det är så jobbigt att ruva. Värsta med hela ivf! Dag 7 är väldigt tidigt så det är inte konstigt att det inte syntes nåt än :)
Jag testade rd 13 med en 2 dagars! Då fick jag plus. Jag är inte så känslig mot progesteron så egentligen får jag inga symptom alls av det men typ rd 12 så fick jag en riktig illamående attack på morgonen å ömma bröstvårtor. Det var då jag börja misstänka å vågade testa dagen efter :) vilken rd är du på nu?
Tack :)
Tänker att om symptom kommer nu eller senare så vet man kanske med säkerhet att det inte beror på lutinus iallafall :) om du inte känt av det tidigare!
Jag blev gravid i våras på FET så 3e insättningen men fick MA. Nu är jag gravid i vecka 8 på ivf3. Så insättning 4. Så kan ju ta några försök för dom ska hitta rätt dos osv. Vad som passar en :) men hoppas du blir gravid nu på första :)
Det låter ju som ett jätte bra resultat :) det vet jag inte men tror inte att det är sån stor skillnad på et och fet. Alltså gravidchanser.
Vi är också oförklarligt barnlösa. Var också väldigt orolig att aldrig få se det där plusset. Varför skulle ivf hjälpa oss? Men för dom allra flesta så går det vägen. Man får bara inte ge upp utan försöka några ggr! Tror det kommer gå bra för er :)
Jag förstår hur du känner dig. Man har inte så mycket hopp efter alla år av försök. Hoppas det ska gå bra för er.
Stockholm ivf! Du då?
Ruvardag 11, 13 dgr efter et. Brukar få mens som idag eller imorn i vanlig cykel. Känner absolut INGENTING! Men magkänslan säger att det gått åt helvete. Detta är ju bara första försöket men känner mig så deppig...
Mensen kan variera lite efter ivf, men hoppas att den lyser med sin frånvaro! Har du tagit något test än?